Ponedjeljak, 20 siječnja, 2025
NaslovnicaWake upCovid-19 je vojna operacija

Covid-19 je vojna operacija

Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr i YouTube: https://www.youtube.com/@provjeri_hr

Sasha Latypova na svom substacku vrijedno dokumentira što se to u sjeni lažne pandemije covid-19 zapravo događa(lo) po svijetu, s naglaskom na Sjedinjenim američkim državama. Posljednjih je pet godina uspjela složiti cijelu enciklopediju znanja, dokumenata i događaja koji oslikavaju desetljećima pripremane planove svjetske elite za nasilno preuzimanje svijeta. Već se danima ne mogu odlijepiti od njenih radova koji se čitaju kao napeti triler. Sasha je farmaceutski stručnjak, a pri pravnolegalističkim pitanjima pomaže joj Katherine Watt, koja svoja opažanja objavljuje na »sestrinskom« substacku.

Opća karakteristika onoga što se događa već desetljećima jeste da su američka savezna i većina državnih vlada zarobljene. Što god upravlja agencijama savezne američke vlade, stvarno vas namjerava ubiti, ili vas barem znatno ozlijediti, oštetiti vašu reproduktivnu sposobnost i u tom procesu oteti vašu imovinu. Cilj je smanjiti populaciju i preživjele dovoljno terorizirati da se uspostavi totalitarna kontrola nad velikim dijelom svjetskog teritorija.

Živimo u stanju stalnog, nenajavljenog rata. Izvanredne situacije u javnom zdravstvu uglavnom imaju isti pravni status kao i objave rata (izvanredna nacionalna situacija). One učinkovito suspendiraju Ustav, te dopuštaju izvršnoj vlasti da uzurpira i kastrira zakonodavnu i sudsku granu vlade. Nakon pokretanja, nema uvjeta zaustavljanja. Na meti su i građani i pripadnici javne službe. Dok je to polagano planirano i pripremano desetljećima, “prijelaz Rubikona” dogodio se 2020. godine putem “vježbe uživo”, lažiranjem pandemije putem strateških trovanja i bolničkih ubojstava, naknadne tiranije, a potom i primjenom ubrizganih otrova koji se reklamiraju kao “cjepiva koja spašavaju živote” na ljude koji su bili uplašeni i uspaničeni masovnom kampanjom laži.

Pandemije prirodno ne postoje. Nije moguće da se prirodna zarazna bolest istovremeno proširi cijelim svijetom. Sve lokalne zarazne bolesti mogu se objasniti prirodnim fenomenom anafilaksije (Cjepiva izazivaju anafilaksiju ona su najgenijalniji način trovanja) putem ugriza životinja ili insekata koji nose biološke toksine – to je uobičajeno za nehigijenske i prenapučene sredine. Dakle, velika većina onoga što se javnosti predstavlja kao povijesne pandemije, su bolesti povezane s nedostatkom sanitarne vode i elementarnih higijenskih uvjeta. To uključuje bolesti koje se mogu pripisati bakterijama kao što su kolera i kuga.

U modernom svijetu vlade lažiraju pandemije s biokemijskim agensima kao što su kemijski otrovi, sintetički lijekovi i toksini (ne virusi) proizvedenim korištenjem rupa u zakonu o “istraživanju zaraznih bolesti” Međunarodne konvencije o biološkom oružju i golemim količinama straha od sintetičkih i izmišljenih virusa, lažnih PCR testiranja i bolničkih protokola ubojstava.

Američka vlada ima dugu i dobro dokumentiranu povijest upotrebe kemijskog, biološkog i psihološkog oružja nad vlastitim ljudima (i ljudima širom svijeta) koji ništa ne sumnjaju i bez njihovog odgovarajućeg pristanka. “Pripremljenost na pandemiju” je ubojita prevara vlade iz koje ogromna parazitska, militaristička industrija izvlači profit i moć. Ovim kartelom upravljaju „obrambeni” konzorciji povezani s Agencijom za napredna obrambena istraživanja (DARPA – Defense Advanced Research Projects Agency), Ministarstvom obrane (DOD – Department of Defense) i sve savezne agencije koje djeluju kao „Jedna vlada”, te biofarmaceutske tvrtke, akademska zajednica, pružatelji zdravstvenih usluga i mnogi drugi subjekti.

Covid “pandemiju” lažirala je američka vlada u suradnji s drugim svjetskim vladama. Da bismo razumjeli kako je lažirana, uzročnost smrti od covida treba ispitati odvojeno od covid bolesti. Bolest koja je bila stvarna i uključivala je karakteristične neobične simptome, za većinu populacije nije bila smrtonosna, dok su većinu smrti uzrokovali protokoli bolničkog ubojstva (uskraćivanje odgovarajućeg liječenja, dehidracija, gladovanje, remdesivir za uništavanje bubrega, narkotici, ventilatori).

Ono što je posebno zanimljivo je činjenica da su desetljećima postepeno mijenjali pravne podloge i formulacije zakona koji su imali dvostruku ulogu: implementaciju pokvarenih i zlobnih zakona na jednoj strani, te apsolutni imunitet za sve članove kabale ukoliko ikada stvari legalistički krenu krivim tokom. U projektu covid-19 sudjeluje na tisuće i tisuće ljudi, koji svaki za sebe ima vrlo malu ulogu i malo saznanja o kompletnoj agendi. Kompletno saznanje i pregled nad cjelokupnom situacijom je rezervirano samo za »više svećenike« te međunarodne kabale.

Američke direktive u »Zakonu o javnoj pripravnosti i pripravnosti za izvanredne situacije« (Public Readiness and Emergency Preparedness Act – PREP Act) tajnika ministarstva zdravstva (Department of Health and Human Services – HHS) mogu se promatrati kao najave korištenja određenih vrsta bioloških oružja (tzv. covid virus, tzv. Marburg virus i slično), kao i pokriće od odgovornosti za one koji ih upotrebljavaju (uglavnom kroz zdravstveni sustav). Zdravstveni ministar dobiva jednostranu ovlast za izdavanje ili ukidanje direktiva te uvođenje odobrenih protumjera za hitnu upotrebu (injekcije koje se prodaju kao cjepiva te drugi proizvodi i protokoli koji se koriste tijekom proglašene pandemije).

Ono što je važno napomenuti je da primjena »Ovlaštenja za hitnu uporabu« (EUA – Emergency Use Authorization) medicinskih protumjera ne podliježe nikakvim mjerama zaštite potrošača ili subjekata istraživanja, poput Institucionalnog odbora za reviziju i pravila o informiranom pristanku. Sudovi su ga više puta ocijenili kao neeksperimentalnu, nekliničko-istraživačku aktivnost s neeksperimentalnim i neodobrenim kemijskim tvarima. 

To dovodi do jedinog logičnog zaključka da su te tvari otrovi (biološko i kemijsko oružje). Stoga su sve aktivnosti koje se reklamiraju kao “klinička ispitivanja” ili regulatorne radnje u vezi s ovim biokemijskim materijalima teatralne kako bi se javnost, a posebno profesionalna struka, prije svega liječnici, zavarala u vjerovanju da je ovo zdravstveni događaj i da se provode medicinski tretmani. Istina je dijametralno suprotna – radi se o namjernom nanošenju štete. Namjera je nauditi, a ne liječiti.

Biokemijski otrovi reklamirani kao “cjepiva” gurnuti su javnosti koja ništa nije sumnjala i prevarili profesionalce jer je odobrenje Uprave za hranu i lijekove (FDA – Food and Drug Administration) bilo lažno, a stvarno isporučeni proizvod zamijenjen verzijom proizvoda ovlaštenim za hitnu upotrebu (EUA – Emergency Use Authorization).

Uloga Ministarstva obrane (DOD – Department of Defense): sve protumjere protiv covida naredilo je Ministarstvo obrane SAD-a, obično kao “demonstracije” i “prototipove” lijekova i takozvanih »cjepiva« putem kompleksnog administrativnog i pravnog mehanizma ugovora (OTA – Other Transactions Authority Contracts), koje im je omogućilo proizvodnju pod autoritetom Ministarstva obrane – što znači da je bilo moguće zaobići i preskočiti sve sigurnosne protokole pri proizvodnji tako kompleksnih proizvoda kao što su cjepiva. To je praktično omogućilo farmaceutskim tvrtkama da proizvode neregulirane otrove za Ministarstvo obrane SAD-a. Ti takozvani lijekovi i cjepiva su u vokabularu Ministarstva obrane predstavljeni kao »protumjere« (na pandemiju) i legalistički gledano tako se i tretiraju – mimo svih postojećih zakona o zaštiti kupaca, zaštiti bolesnika, sigurnosnim protokolima pri proizvodnji i distribuciji tih i takvih tvari, itd.

Ministarstvo obrane je nadgledalo razvoj, proizvodnju i distribuciju »protumjera« (tj. »cjepiva«, tj. »oružja«, tj. »otrova«). Tek nedavno stotine ugovora za protumjere protiv covida postale su dostupne javnosti putem Zakona o slobodi informiranja (FOIA – Freedom of Information Act) u djelomično redigiranom obliku. Ugovori uključuju uklanjanje svih odgovornosti za proizvođače i sve izvođače duž opskrbnog i distribucijskog lanca prema Zakonu o javnoj pripravnosti i pripravnosti za izvanredne situacije (Public Readiness and Emergency Preparedness Act – PREP Act) iz 2005. godine i povezanom saveznom zakonodavstvu. 

Dok se ugovori o »protumjerama« Ministarstva obrane odnose na zahtjeve sigurnosti i učinkovitosti za cjepiva i spominju trenutnu usklađenost s dobrim proizvođačkim praksama, ovaj jezik u ugovoru osmišljen je da zavara čitatelja jer je zapravo neprovediv. Do danas (2024.) niti jedan pravni slučaj pokrenut protiv proizvođača cjepiva koji se poziva na ugovornu obvezu isporuke sigurnog i učinkovitog cjepiva nije uspio. Razlog je jednostavan – ove stavke usklađenosti sa sigurnošću i učinkovitošću cjepiva u ugovorima su izričito izdvojene kao “nisu u opsegu” ugovora i Vlada SAD-a ih ne plaća niti zahtijeva.  

To je kao da sklopite ugovor sa restoranom u kojem će se hraniti vaši zaposlenici, a u ugovoru će elementarni higijenski zahtjevi za tu hranu biti eksplicitno »izdvojeni« – jer »nisu u opsegu« ugovora. Kada vašim zaposlenicima ponude pet dana staru i pokvarenu hranu koja će uzrokovati ozbiljne probavne smetnje ili trovanje – taj restoran nitko od oštećenih neće moći tužiti, jer se besprijekornost hrane nigdje u ugovoru ne spominje.

Ministarstvo pravosuđa podnijelo je zahtjev za intervenciju i odbacivanje slučaja Brook Jackson navodeći da je Uprava za hranu i lijekove (FDA) znala za smrti i ozljede uzrokovane cjepivima, te je znala da ti proizvodi ne moraju slijediti farmaceutski zakon s obzirom na njihov status ovlaštenja za hitnu upotrebu (EUA protumjera). Ipak, zatražili su odbacivanje slučaja jer bi rasprava o ovoj informaciji na sudu bila u suprotnosti s “javnom zdravstvenom politikom Sjedinjenih Država”. Ovo je potvrda da su smrti i ozljede uzrokovane otrovnim serijama cjepiva namjerne i da Vlada SAD-a stoji iza ove namjere da se naudi ljudima.

Korištenje »protumjera« odobrenih za hitnu upotrebu pod proglašenim izvanrednim stanjem u javnom zdravstvu ne može predstavljati kliničko ispitivanje, stoga se sigurnost ili učinkovitost ovih »protumjera« ne mogu ispitati u skladu sa zakonom SAD-a, niti bi Uprava za hranu i lijekove mogla zahtijevati usklađenost s trenutnom »Dobrom proizvođačkom praksom« ili »Dobrom praksom distribucije«. Ova pravna činjenica bila je poznata visokim dužnosnicima Uprave za hranu i lijekove, visokim službenicima Ministarstva obrane te farmaceutskim tvrtkama koje su potpisivale ove ugovore. Ova činjenica nije bila poznata javnosti, kliničkim istražiteljima, subjektima kliničkog ispitivanja ili nižim zaposlenicima farmaceutskih kompanija i američke vlade.

Ovlaštenje za hitnu upotrebu »protumjera« (cjepiva, otrova, biološkog oružja) pod hitnim javnozdravstvenim stanjem nisu niti ispitne niti eksperimentalne. Savezna vlada pronašla je način da prekrši zakon stvaranjem zasebnog odjeljka u njemu (poglavlje 564) i stvaranjem novog “regulatornog” puta koji je u potpunosti izvan svih farmaceutskih propisa: NEMA odbora za reviziju istraživanja, NEMA usklađenost s dobrim praksama proizvodnje i distribucije i NEMA informiranog pristanka za »tvari« koje se nazivaju “EUA protumjere u hitnim slučajevima javnog zdravstva”. Bez obzira na to koliko je to »cjepivo« krivotvoreno ili krivo označeno (napunjeno otrovom i umotano u lažnu etiketu) – američki kodeks kaže da je to sasvim u redu i dopušteno je jer tako kaže tajnik Ministarstva zdravstva.

Program implementacije protumjera za Covid djelomično je koordiniran i kroz kvazi-vladino poduzeće za hitne medicinske protumjere javnog zdravstva (PHEMCE – Public Health Emergency Medical Countermeasures Enterprise) i preko nekoliko drugih javnih, privatnih, hibridnih i kvazivladinih subjekata.

Pripremljenost za pandemiju (Pandemic Preparedness) je savezna kvazi-vladina reketarska tvrtka i kampanja masovnih ubojstava/ozljeda koju dirigiraju Ministarstvo obrane i Ministarstvo zdravstva te nekoliko drugih federalnih agencija. 

Tvrtka javnozdravstvene hitne medicinske protumjere (PHEMCE – Public Health Emergency Medical Countermeasures Enterprise) koristi privatne farmaceutske korporacije kao paravan za pranje otrova naručenih i proizvedenih od strane Ministarstva obrane i drugih vladinih agencija za takozvanu “bioobranu”. Farmaceutske tvrtke su suučesnici u masovnom ubojstvu, koje se koriste za zavaravanje javnosti nazivima robnih marki, stvaranjem iluzije regulirane proizvodnje u skladu s propisima i pranje ogromnih profita proizašlih iz bezrizičnog “ulaganja” milijardi dolara javnog novca.

Svrha je uspostaviti globalni vladin režim kontrole i porobljavanja koji će omogućiti zamjenu lažnih fiat valuta s još više lažnih digitalnih CBDC valuta. Ovaj cilj ide ruku pod ruku s drugim globalističkim ciljevima: smanjenje stanovništva u ime “spašavanja planeta”, prijenos vaše privatne imovine u njihove ruke, pljačku javnog novca, te stvaranje klase robova ovisne o vladi i stoga vrlo popustljive. Ta klasa robova treba biti ovisna o iznimno skupoj “zdravstvenoj” skrbi, ovisna o socijalnoj pomoći, mentalno bolesna, brinući se za djecu s invaliditetom od cjepiva, ispranih mozgova od pokvarenih samodestruktivnih ideologija (»woke«, rodna, isl.), ovisna o propagandi i strahu, drogama, bez zdravih životnih ciljeva.

Foto naslovnice: web screenshot

Svidio vam se članak? Trebamo i vašu pomoć da nastavimo iznositi istinu!
VEZANO

najnovije