Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr
EU se priprema pokrenuti pilot projekt digitalnih osobnih iskaznica u zemljama članicama koje već koriste EU digitalni novčanik. Pilot je suradnja s bankama i tehnološkim partnerima, uključujući one koji pružaju biometrijsko prepoznavanje lica.
EU već ima svoj Digital Identity Wallet Konzorcij, ali ovo je novi, predvođen Nordijsko-Baltičkim eID Projektom (NOBID).
Novoosnovanom konzorciju pridružuje se šest zemalja – Danska, Njemačka, Island, Italija, Latvija i Norveška – od kojih su četiri članice NOBID-a. Konzorcij je predstavio prijedlog za koji kaže da će omogućiti prekogranična pilot plaćanja velikih razmjera, s ciljem “lakšeg“ kombiniranja identiteta i plaćanja.


Osim korištenja postojeće platne infrastrukture, pilot bi također trebao “nadopuniti” neke šire planove EU-a poput Europske inicijative za plaćanja (EPI) i vlastite digitalne valute središnje banke EU-a, poznate kao digitalni euro.
Uz nekoliko “lidera u bankarstvu i plaćanju” iz pet zemalja sudionica, kao što su njemački DSGV i talijanska Intesa, na strani tehnoloških partnera konzorcij je uključio usluge Thalesa, iProova, Signicata, RB-a, Auðkennija, IPZS-a, Poste Italiane, Intesi Group, InfoCert, FBK i Latvijski državni radio i Televizijski centar.


iProov je taj koji će pružati biometrijsku tehnologiju. Tvrtka reklamira svoje usluge kao maksimiziranje online sigurnosti i zaštitu privatnosti korisnika tijekom uključivanja i to dok koristi biometrijsku autentifikaciju lica.
Osnivač i glavni izvršni direktor iProova Andrew Bud nije pojasnio točan način na koji je tehnologija implementirana u pilot projektu, ali je rekao da je njegova tvrtka oduševljena što je glavni član tima u konzorciju i dodao da iProov pruža “jednostavnu i sigurnu daljinsku registraciju i autentifikaciju.”
Bud se nada da će ovaj najnoviji pokušaj pridonijeti prihvaćanju EU Digital ID Novčanika među građanima.
U međuvremenu, EU opisuje novčanik kao “biometrijski zaštićenu aplikaciju”.
Kritičari sveukupnih nastojanja EU-a u pogledu digitalnog identiteta već dugo upozoravaju na rizik koji on predstavlja za privatnost Europljana.
Foto naslovnice: pixabay.com
P O D I J E L I !
na ovoj slici, gdje su prikazani logovi firmi, koje su uključene u projekt programa digitalnog ID-a je i REWE.
Velika poznata njemačka firma, lanac trgovina prehrambene robe. Vlasnik je REWE Group, sa sjedištem u Koelnu.
REWE Group ima više brendova svojih trgovina supermarketa. najpoznatiji su supermarketi REWE u njemačkoj to su veliki marketi, i diskonti Penny su manje trgovine, sa jeftinijom robom. Također imaju i trgovine građevinskim materijalom "toom". Diskonti Penny osim u Njemačkoj imaju i u austriji,Ćeškoj, Mađarskoj i još par država
Austrijski supermarketi BILLA kojih ima i u Hrvatskoj također pripadaju REWE Groupu, preko vlastite austrijske podružnice REWE International.
Trgovine REWE-a već odavno godinama na ulaznim vratima drže nalijepljene zastave duginih boja i reklamiraju LGBT ekipu, za koju firma donira i lovu
REWE je i sponzor nogometnog bundesligaša FC Koelna.
REWE Group je dioničko društvo. Međutim, tko su vlasnici većine dionica ne zna se. ne bi me začudilo da su i ovdje stvarni vlasnici izvan Njemačke, možda stoglava lihvarska aždaja Black Rock, koja ima dionice u skoro svim glavnim američkim i svim ostalim zapadnim koncernima, kao i u većini velikih njamačkih koncerna, Siemens i ostali.
U svakom slučaju, REWE, kao i sve druge velike firme iz svih zapadnih zemalja, pripadaju ustvari sve istim osobama,--gospodarima kulta, gospodarima kaos i novca.
Ti vlasnički odnosi su većinom prikriveni, preko mnogih većih i manjih podfirmi-ogranaka. manja firma je u vlasništvu veće firme, veća u vlasništvu još veće, ova u vlasništvu još veće i sve tako do vrha, gdje sjede vrhovni vlasnici, koji su većinom u sjeni.