Utorak, 21 svibnja, 2024
NaslovnicaVijestiIako ih gotovo nitko ne kupuje, proizvođači električnih automobila nastavljaju masovnu proizvodnju

Iako ih gotovo nitko ne kupuje, proizvođači električnih automobila nastavljaju masovnu proizvodnju

Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr

Gomilaju se zalihe

Automobilska industrija u SAD-u brzo opada zahvaljujući vladinom poticaju za “zelenu” energiju i električna vozila.

Samo u 2023. Ford bi trebao izgubiti 3 milijarde dolara na električnim automobilima, koje vrlo malo ljudi želi kupiti. Električna vozila gomilaju se i kod novih i kod rabljenih automobila jer većina Amerikanaca preferira vozila na fosilna goriva zbog njihove pouzdanosti, kapaciteta udaljenosti i cijene.

U cijeloj zemlji, ukupna ponuda električnih vozila na zalihama svih marki narasla je na više od 92.000 jedinica. To je oko 350 posto više od prošlogodišnjih zaliha, što predstavlja zalihu za 92 dana ili otprilike tromjesečnu vrijednost električnih vozila i dvostruko više od prosjeka industrije.

“Za usporedbu, trgovci imaju relativno nisku vrijednost vozila na benzin za 54 dana u zalihama jer se oporavljaju od prekida opskrbnog lanca povezanih s pandemijom”, objašnjavaju izvješća. “U normalnim vremenima obično postoji zaliha za 70 dana.”

Plan je početi postupno izbacivati ​​prave automobile, što znači one na fosilna goriva, do 2030. godine. No, ako ih nitko ne želi kupiti, kako će se to zapravo postići?

Do 2025. godine Ford kaže da planira prodati dva milijuna električnih vozila. Prošle godine Ford je prodao samo 61.575 električnih vozila. To ostavlja prazninu od 1.938.425 električnih vozila godišnje za koju će Ford morati pronaći kupce, što se čini malo vjerojatnim.

Ford nije na pravom putu da proda čak dva milijuna normalnih automobila u 2023., što njegovih dva milijuna prodanih električnih vozila u 2025. čini gotovo nemogućim.

Većina proizvođača automobila ne izvješćuje odvojeno o prodaji električnih vozila kao što to čini Ford, ali velika je vjerojatnost da većina, ako ne i svi, gube novac.

Uzmimo GM, na primjer. Kompanija kaže da planira prodati milijun električnih vozila godišnje do 2025., iako je 2022. prodala samo 40.000 električnih vozila.

Umjesto da priznaju činjenicu da gotovo nitko ne želi kupiti EV jer su oni otpad u usporedbi s vozilima na fosilna goriva, „zeleni“ agendaši umjesto toga krive trgovce automobilima za neuspjeh. Naime, nedavno istraživanje pokazalo je da 53 posto potrošača smatra da su električna vozila budućnost, dok se samo 31 posto trgovaca slaže.

“Gotovo polovica (45%) ispitanih prodavača smatra da se električna vozila još moraju dokazati na tržištu”, objašnjavaju rezultati istraživanja u jednom izvješću.

Očigledno se u komunističkoj Kini gomilaju gomile električnih vozila koja također nitko ne želi kupiti. Formiraju se čitava groblja električnih vozila, što će uskoro biti slučaj i u SAD-u ako se trendovi nastave.

“Zapamtite: devet od 10 automobila na baterije još uvijek je na cesti – ostali su stigli do svojih odredišta”, našalio se jedan komentator, rugajući se nepouzdanosti električnih vozila.

“Moj daljinski upravljač za TV vjerojatno bolje vozi i prokleto je pouzdaniji”, napisao je drugi.

“Tržišna gospodarstva funkcioniraju; zapovjedna gospodarstva ne funkcioniraju”, dodao je treći.

Provjeri/naturalnews.com

Foto naslovnice: pixabay.com

P O D I J E L I !

Provjeri

VEZANO

najnovije