Utorak, 7 veljače, 2023
NaslovnicaZdravlje & LifestyleJapanski liječnik predstavlja pet ključnih točaka za izbjegavanje raka

Japanski liječnik predstavlja pet ključnih točaka za izbjegavanje raka

5
(38)

Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr

Cancer-free

Takashi Funato, direktor klinike Funato u prefekturi Gifu u Japanu, bolovao je od raka bubrega prije 15 godina, a nakon operacije, rak se nije vratio. Sada predstavlja svojih pet ključnih metoda u borbi protiv raka, uključujući zdravu hranu bez aditiva.

Rak je vrsta bolesti koja budi strah već pri samom spomenu, a još više pri jasnoj dijagnozi. Međutim, kada je japanskom liječniku Takashiju Funatu dijagnosticiran rak, počeo je razmišljati o svom životu.

Nakon promjene načina života, 15 godina nakon operacije nije imao recidive bolesti.

Funatu, ravnatelju klinike Funato u prefekturi Gifu u Japanu, 2007. godine dijagnosticiran je rak bubrega. Nakon operacije počeo je razmišljati o svojim životnim navikama. Promjene u svom životnom stilu klasificirao je u pet kategorija: prehrana, spavanje, tjelovježba, tjelesna temperatura i smijeh.

Tada je shvatio zašto mu je uopće život u jednom trenutku krenuo po zlu.

1. Prehrana

Takashi je rekao da je prije nego što je dobio rak njegova prehrana bila vrlo nezdrava. Često je koristio instant rezance kako bi zadovoljio želudac, a nije imao ograničenja u pogledu brze hrane i grickalica. Svojim najvećim pogreškama u prehrani smatra nebrigu o prehrani i mišljenje kako neće baš on dobiti rak.

Nakon operacije, Takashi je rekao da je napravio važnu promjenu: ograničio je sastojak “šećera koji rak voli”.

Promijenio je svoje kaotične prehrambene navike, jeo je više lokalne, sezonske hrane, jeo je do 80 posto sitosti, a ne potpuno, jeo je manje crvenog mesa, jeo hranu bez aditiva i bez ili s manje pesticida, obroke je jeo prema redovnijem rasporedu, i prikladno postio.

2. Adekvatan san

Takashi vjeruje da je spavanje jedan od važnih ključeva u liječenju raka. Kad je bio kirurg i dežurao u bolnici u bilo koje doba dana, san mu je bio prilično nestabilan. Kao bolnički kirurg, ova praksa je bila prilično uobičajena.

Stoga je svoje loše navike spavanja uzimao zdravo za gotovo i nije shvaćao koliko je to loše.

Međutim, spavanje je prirodna ljekovita moć.

Limfociti koji eliminiraju stanice raka uglavnom su inervirani parasimpatičkim živcima, koji dominiraju noću.

Ako je nečije vrijeme spavanja kratko, vrijeme aktivnosti parasimpatikusa je kratko, a vrijeme limfocita da eliminiraju stanice raka također će biti skraćeno.

Stoga Takashi preporučuje da oboljeli od raka idu na spavanje u 22 sata, ustaju u 6 ujutro, spavaju najmanje šest sati i nikako ne idu spavati kasnije od ponoći.

3. Vježbanje

Takashi je hodao najmanje 3000 koraka svaki dan nakon operacije. Automobil parkira dalje kada ima konzultacije s pacijentima, a zatim pješači do odredišta.

Onkološkim oboljelima preporuča što više hodati i vježbati mišiće.

Tijekom vježbanja raste tjelesna temperatura, aktiviraju se limfociti, pa vježbanje mišića i podizanje tjelesne temperature jača imunološki sustav.

Osim toga, tjelovježba može natjerati tijelo da dobije više kisika i spriječiti rast stanica raka. Vježba također može natjerati mišiće da konzumiraju šećer, smanjujući opskrbu stanica raka hranjivim tvarima. Stoga se vježbanje može opisati kao ubijanje tri muhe jednim udarcem.

4. Tjelesna temperatura

Takashi vjeruje da vas povećanje tjelesne temperature čini zdravijim jer rak voli niske temperature.

Pacijentima savjetuje često kupanje, što on čini jednom do dva puta tjedno. Pazi i na održavanje topline tijela, posebno zimi, a posebno na toplinu trbuha i donjeg dijela tijela.

Istaknuo je da povišena tjelesna temperatura povećava aktivnost imunoloških stanica te također povećava broj proteina toplinskog udara u stanicama, koji djeluju kao popravak stanica.

5. Smijeh

Takashi također savjetuje oboljelima od raka da se više smiju kako bi ostali sretni. Čak i ako se ne možete nasmiješiti prirodno, smiješite se namjerno. Pokušajte duboko udahnuti i nasmiješiti se; osjećat ćete se opuštenije u srcu.

Uzeto kao dnevni savjet, ovo može postati ključna tehnika za smanjenje negativnog stresa.

Provjeri/TheEpochTimes

Foto naslovnice: screenshot TheEpochTimes

P O D I J E L I !

Ocijenite članak

Kliknite na srce za ocjenu!

Prosječna ocjena 5 / 5. Ukupno glasova: 38

Zasad nema glasova! Budite prvi tko će ocijeniti članak!

VEZANO

najnovije