Screenshot: endtimeheadlines.org
Kalifornija bi uskoro mogla natjerati velike robne kuće da izlažu neke dječje proizvode na rodno neutralne načine, nakon što je državno zakonodavstvo u srijedu usvojilo prijedlog zakona kojim se želi riješiti tradicionalnih ružičastih i plavih marketinških shema za artikle poput igračaka i četkica za zube.
Kako donosi USNews.com, zakon ne bi stavio izvan zakona tradicionalne odjeljke za dječake i djevojčice u robnim kućama, ali bi od trgovaca zahtijevao da imaju rodno neutralnu odjeljak za prikaz “razumnog izbora” artikala “bez obzira na to jesu li se tradicionalno prodavali za djevojčice ili za dječake.”
Ovo bi se odnosilo samo na robne kuće s 500 ili više zaposlenih, pa bi većina malih poduzeća bila izuzeta. Također, ne bi se odnosilo na odjeću, već samo na igračke i “predmete za njegu djece”, koji uključuju proizvode za higijenu i nicanje zubića.
Državni senat usvojio je prijedlog zakona u srijedu i poslao ga natrag Skupštini na proceduralno glasovanje prije nego što se uputi na stol guvernera Gavina Newsoma.
Ako to postane zakon, Kalifornija će postati prva država koja će zahtijevati ove odjeljke u trgovinama. Ovo je treći pokušaj kalifornijskih zakonodavaca da usvoje ovaj zakon, a prethodne verzije nisu bile usvojene 2019. i 2020. godine.
Demokrat Evan Low, autor prijedloga zakona iz Campbella, rekao je kako je mjera inspirirana 10-godišnjom djevojčicom po imenu Britten, čija majka radi u njegovom zakonodavnom uredu. “Britten je pitala svoju mamu dok je kupovala zašto su joj neke stvari u trgovini zabranjene jer je djevojčica, a da je dječak ne bi bile”, rekao je Low. “Srećom, moje kolege prepoznale su čiste namjere ovog prijedloga zakona i potrebu da se djeci omogući da budu djeca.”
I tako, malo po malo, oni guraju svoje…u smjeru o kojem smo već pisali: