Petak, 27 svibnja, 2022
spot_img
NaslovnicaWake upSubliminalne poruke usmjerene protiv naše djece

Subliminalne poruke usmjerene protiv naše djece

0
(0)

Subliminalne poruke su manipulativna tehnika kojom se pokušava programirati čovjeka kako bi mu se usadio nekakav naopaki sustav vrijednosti, određeno ponašanje ili ga se pokušava natjerati na konzumaciju nečega, protiv njegove volje.

To su signali ili poruke najčešće umetnute u drugi objekt s ciljem zaobilaženja naših granica opažanja. Oko ili razum ih ne mogu svjesno registrirati jer su ispod granica ljudske percepcije. (wikipedia.org)

Zato su one izuzetno opasne i mi smo protiv njih bespomoćni, razum se takvim porukama ne može suprotstaviti jer ih ne prepoznaje, izravno utječu na našu podsvijest a svjesno ih ne možemo opaziti. Djeluju na naš mozak i tako stvaraju određene navike i obrasce ponašanja.

Na nevidljiv način kontroliraju naše ponašanje.

Javnost je uvijek bila protiv takvog perfidnog iskorištavanja ljudi pa su eksperimenti iz te domene navodno prestali. Bar je takva priča plasirana u javnost. Al to, naravno, nije istina.

Čak je i Hrvatski sabor donio Zakon o elektroničkim medijima, na kojem između ostaloga, u članku 18. piše:

(1) U oglašavanju i teletrgovini nije dopušteno koristiti tehnike djelovanja na podsvijest.

Danas, zbog izmjena zakona, to je članak 16. istoga Zakona koji kaže:

(3) Audiovizualna komercijalna komunikacija ne smije koristiti podsvjesne tehnike.

Subliminalne poruke nalaze se svugdje oko nas – možete ih pronaći u glazbi, reklamama, filmovima, crtićima, a nažalost sve više i u školskim udžbenicima.

Udžbenik za 3.razred osnovne škole – Engleski jezik “TIPTOES”, str.93

Radi se o fenomenu koji se pojavio godine 1957. kada je istraživač marketinške znanosti i psiholog James Vicary vještim umetanjem slika unutar filmskog materijala u filmu „Piknik“ u kinu u New Jerseyu proveo jedan od najpoznatijih eksperimenata ove vrste. Svakih 5 sekundi na platnu su se pojavljivale riječi: Gladan?, Jedi kokice i „Pij Coca-Colu. Poruke su bile jako kratke a trajale su samo 0.003 sekundi. Prodaja kokica u toj kino dvorani povećala se za 57.8 %, a Coca-Cole za 18.1 %. Eksperiment je nazvan „Invisible comercial“.

Od tada, a pogotovo u današnje vrijeme, subliminalne poruke možemo naći gdje god bolje pogledamo.

Zanimljivo je kako su najkorištenije riječi, fraze i slike vezane za seks. Zašto je to tako i zašto se pogotovo djeci ubacuju poruke seksualnog značenja?

Iako postoje razne teorije, nama najbliža povezana je sa nedavnim skandalom nazvanim “pizzagate”, oko kojega vlada potpuna medijska tišina. U idućoj rečenici će vam vjerojatno postati jasno zašto se šuti o tome.

Naime, na vidjelo je isplivalo kako je velika većina svjetske “elite” i medijskih zvijezda uronjeno u razne sotonističke rituale, pedofiliju i svakakve nastranosti. Budući da u cijelom svijetu vidimo pokušaj legalizacije pedofilije, sami zaključite zašto se našu djecu pokušava učiniti seksualno aktivnima što je prije moguće.

Nijedna subliminalna poruka nije javno priznata niti potvrđena. Ovdje su navedeni neki od najzanimljivijih primjera (kako prenosi Wikipedia):

  • U jednom od Disneyevih crtanih filmova na zvjezadanom nebu iznad mora zvijezdama je ispisana je riječ „sex“. Također, na promotivnom plakatu iste kompanije za jedan drugi crtani film na crtežu kule jasno se vidi penis u erekciji
  • U filmu Gospodar prstenova: Prstenova družina na prstenu su umjesto riječi koje se na njemu nalaze u knjizi ispisane riječi Coca-Cola, iako je ovo kasnije ispravljeno.
  • Na novčanici afričke države Sejšeli od 50 rupija u gornjem desnom uglu listovima palme ispisana je riječ „sex“
  • U pjesmi „Stairway to heaven“ grupe Led Zeppelin navodno se pojavljuju sotonističke poruke. Naime, ako se jedan dio pjesme sluša unazad, jasno se čuje tekst u kojem se spominje sotona. Što je još zanimljivije, ovaj fenomen navodno su otkrile časne sestre nakon što su uvježbavale pjesmu jer im je bila vrlo lijepa. Do otkrića su došli kada su na radiju premotavali vrpcu, što je slično tomu kao da se pjesma izvodi unazad. Navedeni video-clip ima vrlo veliku popularnost na Youtubu

Ocijenite članak

Kliknite na srce za ocjenu!

Prosječna ocjena 0 / 5. Ukupno glasova: 0

Zasad nema glasova! Budite prvi tko će ocijeniti članak!

VEZANO

najčitanije