Brum brum no more…
Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr
Što mislite kolika je vjerojatnost da je limeni ljubimac kojeg trenutno vozite posljednji primjerak klasičnog automobila s motorom na fosilna goriva kojeg ćete ikada više voziti? Sudeći prema razvoju situacije oko sankcija i gospodarske izolacije koje je Zapad uveo Rusiji mogli bismo reći – vrlo velika!
Osim što dolazi do nestašice čipova, plastike i cijelog niza sirovina od kojih se izrađuju karoserije, motori, kočnice i baterije, prekinut je lanac opskrbe plinom, ali i ruda iz Rusije. Njemačka je dosad uvozila 44% nikla, 41% titana, 18% paladija i sve to iz, pogađate, Rusije…Znamo li da ne postoji odgovarajuća alternativa za fascinantan broj od 3,4 milijuna automobila koje je godišnje dolazio s proizvodnih traka njemačke auto-industrije, problem se čini kao nerješiv.
Problem postoji čak i kod sirovine koju EU navodno ima dovoljno za svoje potrebe, čelika, jer se on dobiva iz željezne rude koja se većinom uvozi iz Rusije (42%) i Ukrajine (29%). S obzirom da je Rusija drugi proizvođač aluminija na svijetu, zaista se postavlja pitanje od čega će se u budućnosti proizvoditi automobili u Europi.
Fascinantno je kako se čitava situacija koja se odigrava u pozadini rata Rusije i Ukrajine odvija upravo prema zacrtanim točkama Schwabova Velikog reseta, a koji upravo zagovara nagli prijelaz na tzv. “zelenu tehnologiju“. Osim što će se umjetno izazvati kolaps dosad moćne europske auto-industrije, cijene fosilnih goriva otići će na rekordne visine, a sve će se iskoristiti da se rješenje ponudi u obliku prijelaza na „čiste-zelene„ tehnologije koje će omogućiti novu razinu nadzora nad našim životima. Naravno, jasno vam je da nova tehnologija neće biti dostupna svima, već samo „poslušnima“. Želite li biti među njima?