Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr
Stisak farmaceutske industrije i transhumanističke klike globalista jača iz dana u dan i sve manje je segmenata naših života koji nisu ispunjeni propagandom za primanjem nepreglednih doza tekućina upitnog sadržaja i malovolentne funkcije.
Ovom suludom trendu pridružilo se oko 150 velikih njemačkih korporacija i brendova, koji mijenjajući svoje dobro poznate slogane, pozivaju ljude da se poklone njegovom veličanstvu – igli.
Tako je npr. BMW svoj prepoznatljivi marketinški slogan „Freude am Fahren“ (radost u vožnji) zamijenio u „Freude am Impfen“ (radost u cijepljenju). Veliki trgovački lanac Kaufland, pak, sada poručuje „cijepljenje čini razliku“ umjesto do sada poznatog „Mi, Kaufland činimo razliku“.
Okupljene kompanije i brendovi na ovaj su način otkrile svoju kapitulaciju pred diktaturom koja sve više gazi iz dana u dan, a u svom spotu poručuju da su do sada bile konkurenti, ali se u ovoj bitnoj stvari sada ujedinjuju! Kako patetično…
Zanima li vas tko zapravo stoji iza ovih kompanija, pročitajte ponovo naš članak Tko su „Gopodari iz sjene“ koji nam kroje živote, u kojem objašnjavamo ovu piramidu moći na čijem su vrhu BlackRock i Vanguard.