Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr
Dajmo im što zaslužuju
Jedan od najvećih njemačkih lanaca trgovina planira u svojim trgovinama „smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama.“
Kako pišu njemački mediji, „Lidl ima novu strategiju kojom mijenja vlastiti asortiman proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda životinjskog podrijetla.“
Koje promjene sada mogu očekivati potrošači?
Na policama supermarketa i diskonta u Njemačkoj sve je više vegetarijanskih i veganskih proizvoda. Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za mliječne proizvode, kao i za meso, piše Fenix-magazin.
Lidl sada želi promijeniti ponudu – te najavljuje smanjenje udjela proizvoda sa životinjskim bjelančevinama u svojoj ponudi.
Kako kažu iz Lidla ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački mediji.
Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama.
Za očekivati da je ovo tek prvi korak, u kojem će prvo smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, a onda možemo očekivati i potpuno izbacivanje, uz istovremeno ubacivanje asortimana proizvoda od kukaca.
Dajmo im što zaslužuju, a to je treći prst na vašoj ruci.
Provjeri/poslovni.hr
Foto naslovnice: screenshot poslovni.hr
P O D I J E L I !