Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr i YouTube: https://www.youtube.com/@provjeri_hr
Nećete imati ništa…#ostanidoma
Notorna EU predlaže kontroverzni zakon kojim bi se učinkovito zabranio popravak vozila starijih od 15 godina. Prema Europskoj komisiji, cilj je “obnoviti vozni park i potaknuti Europljane na kupnju novih, ekološki prihvatljivih vozila”. Dakle, prisilom dijela stanovništva na kupnju novih, preskupih i potpuno kontroliranih, automobila, te odvraćanja ostatka od njihovog daljnjeg posjedovanja, želi se postići cilj potpuna kontrola i imobilizacija ljudi.
Prema Outdoor Enthusiasts Magazinu (OEM), prijedlog iz Brisela se temelji na konceptu tzv. „ostatka vozila“, kategoriji za vozila starija od 15 godina čije greške utječu na motor, mjenjač, kočnice, upravljač, šasiju ili karoseriju. Stoga, ako se ova uredba odobri, popravak ili zamjena bilo koje od ovih komponenti u vozilu starijem od 15 godina bit će zabranjena.
Stoga, “ako se komponenta ili kritični dio vozila ne može popraviti, to može utjecati na korištenje vozila i samo može uzrokovati njegovo slanje na otpad. Svako vozilo namijenjeno otpadu bez zagađivanja okoliša i korištenjem dijela njegovih komponenti smatra se ostatkom“, pojašnjava magazin.
Prema magazinu, “poanta je da EU postane prva zajednica u svijetu koja će smanjiti emisije iz prometa na 55% do 2030. i potpuno ih eliminirati do 2050.“
Ovaj prijedlog je amandman na već postojeće Zahtjeve kružnosti za dizajn vozila i upravljanje otpadnim vozilima” Europske komisije.
Proklamirani ciljevi za europsku industriju je ispunjavanje Europskog „zelenog plana“ s ciljem da se do 2050. osigura “klimatski neutralno, čisto i kružno gospodarstvo, gdje je upravljanje resursima optimizirano, a onečišćenje svedeno na najmanju moguću mjeru”.
Europska komisija kaže da će „nova industrijska strategija Europe predvoditi dvostruku zelenu i digitalnu tranziciju i postati još konkurentnija na globalnoj razini, te pomoći industriji da smanji svoj ugljični otisak pružanjem pristupačnih, čistih tehnoloških rješenja i razvojem novih poslovnih modela.“
Iako stalno ponavljaju riječ “pristupačno”, taj koncept neće biti pristupačan većini. Stvarnost je takva da se mnogi Europljani odlučuju na produžavanje životnog vijeka svojih vozila, uglavnom zbog nedostatka novca za kupnju novog. Trend sve starijih automobila raste diljem EU, pa čak i u Njemačkoj, gdje je prosječna starost vozila već 10 godina.
Treba li posebno napominjati da bi zanimanje automehaničar moglo potpuno izumrijeti…
Dakle, na sustavno plasiranom narativu „klimatskih promjena“, globalistička organizacija EU gura nas u svijet potpune kontrole bez slobode putovanja. A to je tek početak… 1984.
Provjeri/expose-news.com
Foto naslovnice: web screenshot
P O D I J E L I !