Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr
Veliko „čišćenje“
Kako donosi The Wall Street Journal, a prenosi jutarnji.hr, „bogataši iz Silicijske doline udružili su se da bi sredili situaciju u San Franciscu, koji od pandemije slovi za propali grad, preplavljen uličnim kriminalom, beskućnicima i narkomanima“.
Za loše statistike i još lošiji imidž multimilijunaši i milijarderi optužuju previše “woke” ljevičarsku vlast, te počinju organizirati donatorske skupove za lokalne političare i koriste se svojom moći kako bi pokušali utjecati na javno mišljenje.
Prema riječima Garrya Tana, izvršnog direktora startup inkubatora Y Combinator, koji je iznjedrio tvrtke poput Airbnba i DoorDasha, „San Francisco je na neki način sam sebi iskopao oči“. Prošlog tjedna se stotinjak Tanovih kolega okupilo u njegovoj vili, gdje su im stručnjaci iz neprofitnih udruga predstavili planove za rješavanje gradskih problema.
Plandemijski rad na daljinu radikalno je promijenio način života, a gotovo 50.000 ljudi iselilo se u potrazi za nižim stanarinama, dok je San Francisco postao simbol sitnog kriminala, javne upotrebe droga i šatorskih naselja za beskućnike, a broj smrti od droge lani je srušio sve rekorde.
Mnogi poslovni ljudi iz Silicijske doline iskoristili su svoje bogatstvo da posljednjih godina pokrenu neprofitne udruge kojima je cilj poboljšanje uvjeta života u gradu. Tako je osnovana udruga TogetherSF Action, iza koje stoji bivši predsjednik Sequoia Capitala Michael Moritz, pa udruga Abundant SF, koju je osnovao šef Pantheona Zack Rosen, dok je uz podršku Garryja Tana osnovana udruga Grow SF.
TogetherSF se bavi posljedicama opioidne krize, a Abundant SF, među ostalim, problemima dostupnosti priuštivog stanovanja. Abudant SF organizirao je krajem siječnja skup za pet kandidata koji se prvi put natječu za Demokratski kongresni odbor sljedećeg mjeseca. Raspravljalo se o temama od javne sigurnosti do reforme policije.
Dio angažmana tehnoloških milijunaša protiv “woke” uprave San Francisca jest velika reklamna kampanja za promjenu imidža San Francisca. Izvršni direktor Ripplea Chris Larsen, menadžer Gapa Bob Fisher i drugi uložili su milijune dolara u kampanju s jumbo plakatima koji prikazuju slavnu prošlost Silicijske doline, podsjećajući stanovnike San Francisca da su dio kulture u kojoj su stvoreni iPhone, Levi‘s i Golden Gate.
Provjeri/jutarnji.hr
Foto naslovnice: pixabay.com
P O D I J E L I !