Nedjelja, 19 svibnja, 2024
NaslovnicaWake upEvo zašto prelazimo na električne automobile

Evo zašto prelazimo na električne automobile

Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr

Pali, vozi, gori…

Obzirom na zahuktavanje Agende, izvjesno je da bi vam trenutni automobil s motorom na fosilna goriva, ukoliko ga posjedujete, mogao ujedno biti jedan od posljednjih, ako ne i posljednji s tom tehnologijom. Čak, štoviše, možda i posljednji koji ćete uopće „posjedovati“ u smislu kakvom ga promovira Klaus Schwab.

Ekološki prihvatljivi?

Unatoč perfidnim i otmjenim marketinškim taktikama, neosporno je da su baterije za električna vozila daleko od nečega što se može progurati pod naziv „ekološki prihvatljivo“. Naime, baterije su sastavljene od neobnovljivih materijala, uglavnom litija i kobalta koji se iskapaju iz Zemlje uz potrošnju velikih količina energije i vode, a njihova proizvodnja i samo punjenje su energetski intenzivni, te je gotovo nemoguće njihovo recikliranje zbog nestandardizirane proizvodnje.

I sama Agencija za ekološku zaštitu (EPA) izvještava da većina litijevih baterija završi na odlagalištima otpada, a što je označeno kao jedan od glavnih uzroka emisije stakleničkih plinova, pri čemu se događa i ispuštanje opasnih kemikalija u tlo i podzemne vode.

Štetni za zdravlje?

Kako automobilska tehnologija napreduje, povećava se i opasnosti od izloženosti elektromagnetskim zračenjima, osobito kod najnovijih automobila s ugrađenom 5G tehnologijom. Iako postoji nekoliko ispitivanja ovih zračenja (1, 2, 3, 4, 5, 6) koje emitiraju ti automobili, iz njihovi rezultata nije moguće donijeti nedvosmislene zaključke, jer se u nekim ispitivanjima tvrdi da predstavljaju opasnost od raka za putnike u vozilima, a druga da su sigurni. 

Pri ovome treba imati na pameti činjenicu da je velik dio istraživanja po ovom pitanju financirano od strane same industrije, pa se nepristranost mora odmah u startu isključiti.

Prihvatljivo “sigurne” razine elektromagnetskog zračenja su ispod 400 MHz, ali već kada koristimo naše uređaje za emitiranje i primanje signala, razine se utrostručuju, premašuju GHz razine. Pokazalo se da valovi u rasponu od 60-90 GHz prodiru kroz kožu uzrokujući bol i bolest.

Opasni?

Naročitu pažnju izaziva potencijalna opasnost električnih automobila s litij-ionskim baterijama da se zapale. Radi se o slučajevima kada je vatra bila izazvana prometnim nesrećama, ali su sve brojniji i izvještaji koji govore o samozapaljenju kod vozila u mirovanju ili pri punjenju.

Jednom kad se zapali, električni automobil s litij-ionskom baterijom gori puno većim temperaturama nego običan auto, znatno brže i gotovo ga je nemoguće ugasiti konvencionalnim metodama gašenja, dok su same baterije sklone ponovnim zapaljenjima i danima nakon prvog gašenja požara.

Zašto se nameću?

Već smo naučili da provedba određenih planova Agende gotovo nikad nije povezana sa zdravom logikom, pa tako nije niti u ovom slučaju. Ciljevi „elite“ su doneseni i pokušat će biti provedeni pod svaku cijenu. To što ljudi otvorenog uma postavljaju zdravorazumska pitanja, na koja ne postoje adekvatni odgovori, može zvučati kako uzaludan trud. Ali oni zapravo otvaraju oči sve većem broju ljudi da je svijet kojeg su nam namijenili globalistički tehnokrati, svijet apsolutne kontrole, a ove „električne igračke“ malog dometa, samo još jedan oblik kaveza u kojeg nas žele ubaciti.

Foto naslovnice: pixabay.com

P O D I J E L I !

Provjeri

VEZANO

najnovije