Problem i rješenje
Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr
Vijest kako je Pfizer krenuo s novom reklamnom kampanjom sa sloganom “Nema vremena za čekanje”, kojom poziva ljude sa srčanim problemima da odmah posjete svoje liječnike radi recepta za lijek Eliquis, dočekana je s velikim oduševljenjem među cijepljenom populacijom.
Razvijen u suradnji s Bristol Myers Squibbom (BMS), lijek za razrjeđivanje krvi i fibrilaciju atrija Eliquis već prilično dugo zarađuje ogromne svote novca za Pfizer, a sada kada sve manje ljudi vjeruje u injekcije i “pojačivače”, došlo je vrijeme da Pfizer s njega „obriše prašinu“.
Pfizer i BMS navodno troše 1,28 milijuna dolara samo na televizijske reklame kako bi promovirali Eliquis, a tu su i internetski oglasi, radijski oglasi, oglasi za autobusne stanice i drugi prostori na kojima Pfizer može podsjetiti ozlijeđene cjepivom da im je dostupna pomoć uz samo jednu jednostavnu pilulu.
Svatko tko osjeti lupanje srca ili kratak dah mogao bi biti izložen riziku od razvoja fibrilacije atrija, duboke venske tromboze ili neke druge vrste krvnog ugruška ili moždanog udara, upozorava tvrtka. Sasvim slučajno su to iste nuspojave koje uzrokuju njihove injekcije.
Oglasne kampanje pune su straha i potiču ljude da hitno potraže liječničku pomoć čak i ako samo sumnjaju na problem, a Pfizer bi mogao generirati oko 9 milijardi dolara godišnjeg prihoda od Eliquisa.