Subota, 12 listopada, 2024
NaslovnicaVijestiWEF gura i „baterijske putovnice“ za električna vozila

WEF gura i „baterijske putovnice“ za električna vozila

Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr

Digital ID i za baterije

Svjetski ekonomski forum (WEF) pokrenuo je još jedan razlog za klimatske promjene i “čistu zelenu energiju” – otisak automobilskih baterija i što učiniti u vezi s tim.

Čini se da jedna stvar koju grupa sa sjedištem u Davosu forsira su aktivnosti organizacije pod nazivom Global Battery Alliance (GBA) – i njezin svježe objavljeni Pravilnik o stakleničkim plinovima.

Dio na web-mjestu grupe uspijeva u cijelu priču ugraditi neku vrstu digitalnog ID-a, kao komponentu u praćenju utjecaja automobilskih baterija na okoliš, s pravilnikom osmišljenim za izračun i praćenje otiska “stakleničkih plinova” povezanih s litij-ionske baterije, bilo da se koriste u vozilima ili drugdje.

- Advertisement -

Objava koju su napisali supredsjedavajući Global Battery Alliance Benedikt Sobotka i glavni izvršni direktor njemačkog kemijskog diva BASF i predsjednik odbora izvršnih direktora Martin Brudermuller govori o tome da je ovo zapravo godina velike globalne energetske krize, za koju misle da će rezultirati odmakom od prirodnog plina i nafte.

I dok se rastuća prodaja električnih automobila smatra pozitivnom stvari, autori kažu da nema dovoljno “transparentnosti” kada je u pitanju njihov učinak na okoliš. Spominje se činjenica da, iako se električni automobili smatraju ekološki prihvatljivima, baterije su zapravo izrađene od materijala poput litija, bakra i željeza – što u kontekstu rudarske industrije nije “najčišće” na svijetu.

Bez obzira na to, čini se da je glavna poanta dobiti uvide koji u konačnici mogu dovesti do uspostavljanja kontrole nad načinom na koji ljudi koriste svoje baterije, i kao što je to često slučaj s inicijativama koje podržava WEF, uspostavljanje pravila i standarda pred legitimnim međunarodnim organizacijama ili nacionalnim državama.

I tako se kaže da pravilnik uključuje smjernice i EU-a i Međunarodne organizacije za standardizaciju (ISO) – ali također dodaje “oko 80 globalno usklađenih pravila u obliku koji je jednostavan za korištenje”.

Zatim, pravilnik “ima za cilj pružiti pouzdanu metodu kojom se generiraju i prikupljaju podaci specifični za proces, tako da korisnici i proizvođači mogu usporediti ugljični otisak između dobavljača baterija i njihovih komponenti.”

Plan je to učiniti putem okvira za prikupljanje podataka za “baterijsku putovnicu” – “pružajući neviđeni, široki pečat jamstva o održivosti, podrijetlu i upravljanju baterijama koje pokreću revoluciju električnih vozila.”

- Advertisement -

Battery Passport sastoji se od “digitalnog ID-a za baterije koji sadrži podatke i opise o ESG performansama, povijesti proizvodnje i porijeklu, kao i naprednom produljenju vijeka trajanja baterije i omogućavanju recikliranja.”

Također se sastoji od „digitalne platforme koja će prikupljati, razmjenjivati, uspoređivati ​​i izvještavati o podacima među svim ovlaštenim dionicima životnog ciklusa kako bi se unaprijedio održivi lanac vrijednosti za električna vozila (EV) i stacionarne baterije. Transparentno će izvješćivati ​​o napretku prema globalnim ciljevima duž vrijednosnog lanca baterija kako bi se informiralo o donošenju politika za vlade, civilno društvo i razvile referentne vrijednosti.”

Provjeri/reclaimthenet.org

Foto naslovnice: pixabay.com

P O D I J E L I !

Svidio vam se članak? Trebamo i vašu pomoć da nastavimo iznositi istinu!
VEZANO

najnovije