Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr
Oblikovanje svijesti
Prediktivno programiranje je „teorija“ da vladajuće strukture koriste filmove i knjige u svrhu masovne kontrole svijesti čovječanstva kako bi izazvali veći stupanj prihvaćanja planiranih budućih događaja.
Ovu teoriju je prvi put opisao istraživač Alan Watt na slijedeći način:
„Suptilan oblik psihološkog oblikovanja svijesti od strane medija kako bi upoznali javnost s planiranim društvenim promjenama kojeg vladajuće strukture žele uvesti. Ako i kada se promjene uvedu, javnost će već biti upoznata s njima i prihvatit će ih kao prirodni slijed događaja, smanjujući na taj način mogući javni otpor i nemire.“
Ljudi su danas svjesniji postojanja ovog procesa više nego ikad u povijesti, a tome je svakako doprinijela histerija oko „pandemije“ koronavirusa. Sjetite se samih početaka „pandemije“ kada su nam „stručnjaci“ podvalili priču o zaštiti od virusa putem nošenja maski. Sjetite se kako su gotovo svugdje u svijetu ispočetka s podsmijehom govorili o virusu i nošenju maski. Šta se dogodilo samo nekoliko mjeseci kasnije i gdje smo danas po tom pitanju?
Kako i sami znate, priča o maskama se pretvorila u obvezu nošenja, baš kao i priča o „cjepivima“ i „covid putovnicama“?
Sjetite se izjave ključne osobe Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, dr. Alemke Markotić: „bez cjepiva se nećemo moći riješiti virusa!“
Je li moguće da je sve ovo bio samo još jedan slučaj prediktivnog programiranja?! Procijenite sami…
Najpopularniji i najmasovniji način kojim se vršilo i dalje vrši prediktivno programiranje je filmska industrija. Filmografija je idealna platforma za dopiranje do podsvijesti čovjeka, jer čovjek uljuljkan u misao kako se radi tek o pukoj zabavi postaje idealno tlo za sijanje planiranih ideoloških klica.
Jednom posađena ideološka klica pohranjena je trajno u podsvijesti čovjeka, i ukoliko dođe do stvarne realizacije ideološkog plana, stvoriti će kod njega efekt „deja vu“, čime će biti pripremljen za postupanje u skladu s „naučenim“, odnosno neće imati većeg otpora i lakše će prihvatiti nametnute ideološke okvire.
Savršene filmske kategorije za provedbu prediktivnog programiranja jesu znanstvena fantastika i animirani filmovi, jer pružaju mogućnost suptilnog prikaza planiranih ideoloških platformi obavijenih velom „nestvarne“ i „izmišljene“ budućnosti.
U nastavku donosim samo 15, po meni, najvažnijih filmskih ostvarenja u kojima je prediktivno programiranje na mene ostavilo najupečatljiviji dojam. Nije namjera da se secira pojedinačno svaki od navedenih filmova, već donosim samo neke najvažnije ideje koje su promovirane kroz njih i ostavljam ih vama na razmišljanje.
V for Vendetta (2006) | Smrtonosni virus hara Europom, a u SAD-u bukti građanski rat, svijet tone u fašistoidno društvo… | |
What happened to Monday (2017) | Prekomjerna populacija izaziva svjetsku krizu, rezultirajući strogom politikom za jedno dijete koju provodi Biro za alokaciju djece. Sva osim najstarije djece stavljena su pod specijalnu zaštitu, elektronske narukvice prate sve građane, procijenjeni „višak“ ljudi se eliminira… | |
Matrix (1999) | Zemljom vladaju svjesni strojevi stvoreni početkom 21.stoljeća, koji su se pobunili protiv čovječanstva. Ljudi se uzgajaju kao izvor energije za strojeve, dok spavaju u virtualnoj stvarnosti… | |
12 monkeys (1995) | Zemlja je kontaminirana smrtonosnim virusom koji je pobio gotovo cjelokupno čovječanstvo, a mali broj preživjelih s površine su se preselili duboko pod zemlju… | |
They live (1988) | Kada stavi naočale nezaposlena skitnica može vidjeti stvarnost znatno drugačijom. Mediji i reklame sadrže totalitarne naredbe poslušnosti i potiču konzumerizam u svrhu kontrole nesvjesne ljudske populacije kojom vladaju humanoidni vanzemaljci… | |
Truman show (1998) | Od rođenja Truman je usvojen od TV kuće i njegov čitav život je potpuno umjetan i strogo kontroliran. Posredstvom televizije prati ga cijeli svijet… | |
Minority report (2002) | John Anderton je pripadnik specijalne policijske postrojbe za „predzločin“ – kriminalci se hvataju prije počinjenja zločina, samo na temelju pomisli… | |
Demolition man (1993) | 2032. Los Angeles se sada zove San Angeles i vlada društvo mira i napretka koje ne poznaje nasilje i siromaštvo. Okorjeli zločinac bježi i jedina osoba koja ga može uhvatiti je zaleđena osoba iz prošlosti…koja shvaća i otkriva da se radi o totalitarnom društvu, a pobunjenici protiv režima su u podzemlju… | |
Starship troopers (1997) | Ljudi protiv vanzemaljskih kukaca…Indoktrinacija vojske putem medija… | |
Terminator (1984) | Strojevi opremljeni umjetnom inteligencijom nastoje istrijebiti ostatke ljudske vrste slanjem kiborga ubojice da u prošlosti ubije vođu Pokreta otpora…budućnost čovječanstva je neizvjesna… | |
Contagion (2011) | Triler o globalnoj pandemiji…priča koja jako nalikuje na neke nedavne događaje…i današnjicu… | |
Vanilla Sky (2001) | U pozadini psihološkog trilera odvija se priča o tvrtki koja programira i kontrolira ljude… | |
Hunger games (2012) | Nakon Trećeg svjetskog rata, na ruševinama SAD-a izrasta nova država, gdje se djeca od 12 do 18 godina moraju natjecati u areni ubijajući se dok ne preostane samo jedan pobjednik… | |
Black Mirror serija (2011 – ) | Serija promatra moderno društvo, posebno u odnosu na učinke novih tehnologija…neke od epizoda jako su uznemirujuće jer budućnost koja se prikazuje vrlo je blizu, ako nije već i tu… | |
The Simpsons (1989 – ) | Rrijetko tko ne zna za obitelj Simpson…samo neke od stvari koje su „predvidjeli“: pametni satovi, otkriće Higgsovog bozona, dobitnik Nobelove nagrade, Trump za predsjednika Amerike, pandemija koronavirusa… |
Svakako ih pogledajte, ukoliko već niste, a i ukoliko jeste dajte im još jednu priliku.
Garantiram da će danas dobiti barem jednu dimenziju više, a u komentarima pošaljite koji su to filmovi na vas ostavili najdublji utisak.
P O D I J E L I !
Ja to zovem “projektovana budućnost”.
Nekako, na meni nepoznat način, izgleda da je moguće, projektovati budućnost.
Ako ubedite veliki broj ljudi da će se nešto desiti, to se na kraju i desi.
Vidimo i sami da to funkcioniše na zastrašujući način.
U većini slučajeva, koriste se SF filmovi (koje ja uzgred budi rečeno, obožavam), onda knjige, TV, radio i sve što dopire do mozga goja, prola, raje, naroda, ljudi.
Mnogo je SF filmova koji su “predvideli” budućnost.
Što se tiče knjiga, ovde bih izdvojio gospodina Orvela.
Njegova “1984” je remek delo projetovanja budućnosti.
Vidimo da se svet deli po njegovoj podeli: Evroazija, Okeanija i Istazija.
Orvel kaže: Evroazija je nastala utapanjem Evrope u Rusiju!!!!!
Svedocimo da se to sada dešava.
Na kraju, staviću kopi paste, deo iz “1984” koji se tiče rata.
Suština rata je u uništavanju, ne toliko ljudskih života koliko proizvoda ljudskog rada. Ratom se razbijaju na komade, rasipaju u stratosferu, ili potapaju u dubine mora materijalna dobra koja bi se inače mogla upotrebiti da stvore masama previše udoban život i, prema tome, u krajnjoj liniji, da ih učine inteligentnijima. Proizvodnja ratnog materijala, čak kad se on i ne uništava, još uvek predstavlja pogodan način trošenja radne snage na proizvodnju stvari koje se ne mogu potrošiti. Jedna ploveća tvrđava, na primer, sadrži onoliko rada koliko bi bilo potrebno da se izgradi nekoliko stotina teretnih brodova. Ona se na kraju baca u staro gvožde kao prevaziđena, s tim što nikome nije donela nikakve materijalne koristi, posle čega se uz nov ogroman trud izgrađuje nova. U principu, ratna proizvodnja se uvek planira tako da apsorbuje svaki višak koji može preostati pošto se podmire najnužnije potrebe stanovništva. U praksi se uvek procenjuje da su potrebe stanovništva manje nego što su u stvari, što dovodi do hronične nestašice polovine životnih potrepština; no to se smatra korisnim. Namerna je politika održavati čak i povlašćene grupe blizu same ivice siromaštva, pošto stanje opšte nestašice povećava značaj malih povlastica i tako uveličava razliku između grupa. Po merilima s početka dvadesetog veka, čak i članovi Uže partije žive monaškim, napornim životom.
možda bi ovim filmovima mogli pridodati i ova dva, u kojima su na neki način, malo prognozirani “teroristički napadi” 11. 9. 2001. i kasnija “borba protiv terora”
“Executive Decision”, 1996. sa Kurt Russelom u glavnoj ulozi.
grupa arapskih terorista otme putnički avion i uzme sve putnike kao taoce. Vođu terorista glumi britansko-židovski glumac David Suchett, (poznat po ulozi detekiva Poirota iz britanske tv serije 80-ih). Teroristi dakle zahtjevaju od američke vlade da pusti na slobodu nekog njihovog čelnika, koji je u zatvoru u SAD-u, inače prijete da će avion usmjeriti na Washington i da će ga srušiti na neku zgradu i tako žrtvovati i sebe i svbe putnike… pentagon razmišlja o tome da li da obore avion sa projektilom sa zemlje,- i žrtvuju i putnike i sve da bi spasili od velikog terorističkog udara.. ipak pentagon se odluči da pošalje grupu specijalaca na čelu sa Kurtom Russelom, koji se u vojnom avionu na 10.000 m visine približe ovom otetom putničkom avionu i neprimjetno se prebace iz vojnog aviona u putnički, u pozadinu aviona, u prostor za prtljagu i tu se sakriju i tako će malo po malo svladati teroriste i spasiti avion.. Film naravno završava sretno jer tako mora biti u velikom holivudskom blockbusteru…ali znamo kako je završilo 5 godina kasnije..
The Siege, 1998.
arapski teroristi izvrše više terorističkih napada u SAD-u (ako se dobro sjećam, radnja se odvija u new Yorku) i tako siju strah i trepet… onda vlasti i vojska nalažu oštre mjere, da se sumnjiče i kontroliraju svi muslmanski stabovnici (baš kako je slično bilo nakon 11.9. 2001.) i da se u ime sigurnoisti građana, ograničava i sloboda kretanja i sve ostalo za sve stanovnike…
Bruce Willis igra radikalnog, desničarski orjentiranog oficira (ili agenta FBI-ja) koji zahtjeva oštre mjere, dok Denzel Washington, igra umjerenijeg, staloženijeg agenta…
MK-Ultra. Nadzor uma. Oni to mogu? WOW, Brrr, usr’o sam se.
Ma daj – MK-Ultra? Toliko potrošenih para i vremena i “pokusnih kunića” da otkriju ono što zna jedan student psihologije na 2. ili 3. godini:
1. Projiciraj buduće strahove kroz sredstva masovne propagande: Holivudske filmove, časopise, “znanstvene analize”, i tako redom.
2. Malo da se raja prestraši, a malo da se naviknu na “vokabular”, na pojmove, termine, definicije
3. Onda to “nešto A” obznaniš u zemlji A. O “ono B” u zemlji B. I tako redom. I napraviš takvu dramu da je raja presrana do nosa – što će sve biti, kako će nas sve pohvatati, kao ovce u toru
4. Onda slijedi faza implementacije. Tu onu “stvar A” implementiraš samo do 30-40%. Pa raja onda kao “odahne” – jer eto nije tako strašno, kako se govorilo
5. I tako redom. A postepeno, svaki put za 30-40 % sve smo bliže njihovom cilju i željama. I svaki put raja padne na istu fintu. Uvijek ide ciklus “usranosti od straha” – nakon čega slijedi ciklus “uf, ipak nije tako strašno”
6. A postepeno smo zapravo sve više u govnima.
Ne’š ti MK-Ultra. Jedini MK koji cijenim je Thorens MK II 😉
Truman show je ovo što imamo danas… šou geopolitike i stalnih insceniranih sukoba između velikh sila i drugih država, a vrhunac tog šoua je dogovoreni rat u Ukrajini. gdje je sada nakon godinu dana sve očitije, da se želi održavati “nerješeno” da nijedna strana ne napreduje previše, samo da se taj rat što dulje otegne…
istovremeno navodno kofol sukobljene velike sile SAD i EU sa jedne strane i Rusija i Kina sa druge strane, u WHO-u, WEF-u i G20 sve lijepo zajednički surađuju za planiranje daljih programa cjepljenja i agende uvođenja digitalne kontrole svih stanovnika svijeta, svih beskorisnih izjelica.
za to vrijeme, većina tih izjelica uopće ne kuži da se nalaze u “trumanovom šou” i da kao i u filmui, iza kulisa sjede redatelji zajedno i Biden, i Scholz, i Macron, i Jinping, i Putin, i Modi, i Lula i Erdogan i Bin Salman, itd.. i grohotom se smiju idiotima
A iza njih iaz još više kulise u sjeni sjede producenti glavni likovi globalističkog kulta; Rokefelerei, Rotšildi,…Soros, Gates i kompanija…
baš kao u filmu Trumanov šou, gdje glavni lik Truman (Jim Carrey) u početku ne kuži, da je sve oko njega inscenirano i lažno u jednom ogromnom divovskom studiju.. i da su svi ostali likovi glumci..I da iza kulisa sjede producenti i redatelji rijaliti šoua
—–
Contagion je faktički skoro potpuno istovjetan scenarij plandemije 2020. Savjetnici za snimanje filma bili su iz WHO-a.
U filmu, izbija pandemija virusa, koja se brzo širi po cijelom svijetu… virus je došao, gle čuda, iz Kine, tj. iz Hong Konga. gle čuda od šišmiša, a u SAD ga je prva unijela neka američka turistica, ako se dobro sjećam..
I onda SAD i sve ostale držae sprovode mjere zaključavanja i kontrole stanovništva.. vojska izlazi na ulice, nitko se ne može nigdje kretati…
cijeli svijet, sve države grozničavo rade na razvoju cjepiva, čeka se željno.. i onda kad cjepivo bude gotovo, kilomtarski redovi građana stoje da ga prime… nitko se ne može slobodno kretati bez narukvice oko ruke, koja je dokaz da je negativan i da je primio cjepivo..
Matt Damon koji igra glavnu ulogu je imun na virus, pa zato je dobio tu narukvicu da se može kretati.. i na kraju sjećam se jedne od završnih scena, tinjedžerska kći matta Damona i njen dečko su totalno sretni što su konačno dobili cjepivo i sada se mogu sastajati i ljubakati..
i ono šti mi je upalo u oči: bizarna sličnost glumca Larrya Fishburnea koji glumi ravnatelja CDC-a, sa današnjim predsjednikom WHO-a, Tedrosom Gebresiyusom. Crni glumac Fishburne u filmu ima prosjedu kosu kao i Tedros i ima malo brade kao i Tedros i nosi naočale kao i Tedros, iako u stvarnom životu, Fishburne nije ni sjed, niti nosi bradu, niti naočale..
nije prediktivno programiranje, ali su zanimljivi i neki filmovi, koji se bave okultnom tematikom…
“Oči širom otvorene”… postoje odavno glasine, da je redatelj Kubrick “iznenada umro”, nakon snimanja tog filma,… jer su u filmu prikazani neki tajni okultni rituali bogate elite…
pada mi također na pamet film “the ninth gate” (deveta vrata),..prije nekih 20-ak i kusur godina..
Sa Johnny Deppom u glavnoj ulozi antikvara, koji traga za nekim starim rijetkim knjigama.. njega je angažirao neki ekscentrični bogataš, zanimljivog imena i prezimena “Boris Balkan” (igra ga Frank Langella), Taj bogataš sakuplja knjige, koje sve imaju veze sa sotonom i okultizmom. I on želi da Depp pronađe neku staru knjigu iz ranijih stoljeća o sotonizmu, tako nešto, knjigu sa kojom se može dozvati sotonu…
čitao sam negdje da su se neke scene ovog filma navodno snimale u jednom dvorcu obitelji Rotschild, i da je to prvi put, da su oni dopustili snimanje nekog filma u svojim prsotorijama..
redatelj filma je bio poznati Roman Polanski, poljsko-židovskog porijekla.. Koji je, kako je poznato, kasnih 70-ih u SAD-u optužen za silovanje i zlostavljanje 13-godišnje djevojčice i zbog toga je kidnuo iz SAD-a i od tada živi u Francuskoj i Švicarskoj…
Još poznatiji je raniji film Polanskoga, horor Rosemarys baby 1969..u kojem se radi o tome, da trudna mlada djevojka Rosemary (Mia Farrow) će roditi dijete Sotone, a ona ne zna za to..
… prije nekoliko godina, pažnju je izazvala Kate, žena princa Williama, Charlesovog sina. Koja se u javnosti na nekom prijemu pojavila u skoro istoj haljini, kakvu je nosila Mia Farrow u ovom filmu, neka crvenkasto-narančasta haljina sa čipkastom kragnom
Eyes Wide Shut. To je zapravo jedini film kojeg pogledaš – možda dva-tri puta (ako ti odmah ne sjedne – iako, meni je od prve) – i sve ti je jasno. Baš sve.
Dobri roditelji svojoj djeci navečer čitaju priče. Da nauče empatiju – uživjeti se u likove tih priča i bajki. A ta djeca onda odrastu u jake i zdrave ljude.
Loši roditelji imaju banke i Military Industrial Complex iliti MIC i WHO i UN i što sve ne. I onda “svojoj djeci” čitaju horor priče: kroz časopise, kroz Holywood, etc. Pa onda ona djeca što nisu dobijala porciju priča u djetinjstvu – u sve to vjeruju. Kao ovce, kao telad.
I tko je sad kriv? Ovi što sebe zovu elitom ili oni roditelji što svojoj djeci nisu čitali priče? Ona dva kretena ispod mene, što sjede na svojoj terasi – dok im se dijete dere iz dnevne sobe – a oni mu vele: “Ne gnjavi, ne smetaj, naporan si,…”.