Utorak, 7 veljače, 2023
NaslovnicaWake upPokušaj „sanacije štete“ za „elitu“ iz Davosa

Pokušaj „sanacije štete“ za „elitu“ iz Davosa

5
(52)

Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr

Opet „teorije zavjera“

Već ste navikli na uhodanu praksu mainstream medija, da simultano kreću u akciju „saniranja štete“ čim se otvori potreba za istim. Najnoviji slučaj je sastanak „elite“ u Davosu…

Nevjerojatna je lakoća pisanja ovakvih glupavih članaka kojima se želi ublažiti nanesena „šteta“ po „službeni narativ“, uslijed dijeljenja informacija po društvenim mrežama i neovisnim putevima. Ono što svakako mora biti sumnjivo, pa i najzagriženijem čitatelju mainstream medija, je kako takvi članci radovito izlaze sinkronizirano kao da ih se kontrolira s jednog mjesta. Naravno, to je zato što je upravo tako – sve se kontrolira iz jedne centrale, u ovom slučaju iz HINE.

No, vratimo se „sanaciji štete“ po našu „elitu“ iz Davosa…

jutarnji.hr

Pod naslovom „Forum u Davosu raspametio teoretičare zavjera: Moćnici žele da jedemo kukce umjesto mesa’“, nepoznati autor članka već na početku svog teksta upozorava kako je „Svjetski gospodarski forum u Davosu u švicarskim Alpama na kojem se okupljaju šefovi država i poslovni čelnici idealna tema za teoretičare urota koji šire teoriju o elitnoj kabali koja vlada svijetom.“

Da bi to potkrijepio nekakvim primjerom, vadi „asa iz rukava“ u obliku tvrdnje da je ovaj bizarni skup u Švicarskoj „inspiracija za širenje laži kao što je tvrdnja da Svjetski gospodarski forum (WEF) želi da ljudi jedu kukce umjesto mesa kako bi se ublažilo prehrambenu nesigurnost.“

Autor očigledno ne barata činjenicama ili svjesno obmanjuje javnost. Naime, u tekstu se ne spominje kako je ideja o jedenju kukaca već implementirana unutar Europske unije, koja je 4. siječnja 2023. godine objavila Uredbu objavljenu u Službenom listu EU-a, po kojoj se od 24. siječnja odobrava stavljanje na tržište odmašćenog praha kućnog zrikavca ili šturka (Acheta domesticus).

Dakle, što su htjeli, to su i proveli, a nama ostaje da bjesomučno s gađenjem pregledavamo deklaracije prehrambenih proizvoda u nadi da ćemo izbjeći konzumaciju kukaca.

Dalje, u istom članku, donosi se „jadikovanje“ nekakvog profesora međunarodnih odnosa Mossera, u smislu kako je WEF „savršena meta“ dezinformacija jer zauzima “jedinstveno mjesto u javnoj svijesti i ondje se okupljaju najutjecajniji politički i gospodarski akteri, od kojih mnogi plaćaju desetke tisuća dolara da bi sudjelovali na njemu”. Dobro, i? Koga to briga? Osim, ako se to ne plaća našim novcem, kao u slučaju gospodina s inicijalima A.P., koji je ove godine prisustvovao summitu.

Zatim ide red nebuloza o tobože lažnim objavama o pandemiji covida, pedofiliji… koje se dijele društvenim medijima, a koje su AFP-ovi „stručnjaci za provjeru činjenica“ RAZOTKRILI. Mo’š si mislit…

I na kraju ironično ide zaključak, koji upravo i dolazi iz Davosa: „S obzirom na sve veće strahove zbog troškova života – koje pogoršavaju pandemija i energetska kriza – sada je važnije nego ikad odlučno se obračunati s dezinformacijama”.

net.hr

Naslov „Što je s glavama?! / Summit u Davosu je nepresušna inspiracija teoretičara zavjere: ‘Svijet kontrolira elita kojoj vi ne pripadate, oni jedu kukce…’“, opet nepoznatog autora, također je napisan u istom tonu kao i prethodni. Kao da ga je napisala ista osoba… vjerojatno i je.

Opet se bavi kukcima, pandemijom covida, nešto malo ratom u Ukrajini, ali ne brinite, sve su to RAZOTKRILI „stručnjaci za provjeru točnosti“. Sve su to samo „dezinformacije“…

Autor očigledno mijenja samo neke dijelove članka, dok srž ostaje identična. Toliko prozirno i bahato, da se ne libi opetovano citirati onog istog profesora međunarodnih odnosa Mossera… Užas.

index.hr

Treći članak pod naslovom „Kakav je to skup moćnika u Davosu koji je inspiracija za razne teorije zavjera?“, donosi ipak nešto drugačiju priču, ali s istim zaključkom.

Naime, ovaj članak, ponovo nepoznatog autora, opet donosi jadikovke kako je WEF neutemeljeno postao meta teorija zavjera, ali u isto vrijeme priznaje kako ovaj skup „potpuno javan i izluđujuće netransparentan.“

„Stotine novinara prate ovaj događaj svake godine, veći dio programa emitira se i prenosi uživo, a ipak je pomalo tajanstveno što točno rade tisuće poslovnih lidera, političara, akademika i aktivista kad se okupe u švicarskom planinskom gradu.“

Kao nekakvu vrstu opravdanja za postojanje ovog skupa u Davosu, autor navodi kako „prema posljednjem godišnjem izvješću WEF donosi oko 420 milijuna dolara prihoda, od čega najveći dio dolazi od ‘članstva’.“ Nije jasno što bi to trebalo značiti i kakvo je to opravdanje. Je li autor članka htio reći kako je ovaj skup sam sebi svrha? Odgovor se možda krije u slijedećim rečenicama:

„Pa zašto to plaćaju? Zato što svi drugi to rade. Postoje bezbrojni paneli i programi, prezentacije izvješća i najave ozbiljnih javno-privatnih partnerstava, pa ima smisla da je Davos postao nešto poput fiksne točke oko koje se okuplja velik dio svjetske strukture moći.“

Nakon pročitana tri članka na temu „teorija zavjera“ o WEF-u i Davosu, nisam uspio razaznati što je to teorija zavjera o kojoj vrište sva tri naslova. No, to i tako nije osnovna funkcija ovakvih članaka, jer u pravilu iza prejudicirajućih bombastičnih naslova ne stoji zapravo ništa.

Oni koji čitaju i vjeruju mainstreamu, članak neće niti pročitati. Njima je dovoljno samo pročitati naslov da utvrde svoju „vjeru“.

Mi drugi ionako već sve znamo…

Provjeri/jutarnji.hr/net.hr/indeks.hr

Foto naslovnice: pixabay.com

P O D I J E L I !

Ocijenite članak

Kliknite na srce za ocjenu!

Prosječna ocjena 5 / 5. Ukupno glasova: 52

Zasad nema glasova! Budite prvi tko će ocijeniti članak!

1 KOMENTAR

  1. odličan članak,

    Koja ljigava smijurija ovih "obrambenih" članaka JL-, Indexa i Neta.
    Naravno jer svi oni također pripadaju mafiji mainstream medija globalističkog kulta..

    Posebno je smijurija, koga ovi članci Indexa, Neta i JL-a u odbranu WEF-a i Schwaba uzimaju kao mjerdovane "stručnjake", koji tamo kenjaju o teorijama zavjera...
    Dakle, spominju se "AFP-ovi stručnjaci". ha, ha, ha,
    AFP (Agence France-Presse), zajedno sa Reutersom, pripada perjanicama mreže propagandnih lažljivih medija kulta. AFP je 1838. osnovao francuski aktivist, Charles-Louis Havas. A tko je bio Havas evo:

    "..Havas was born to a Jewish family in Rouen. In 1835, he founded the Agence Havas, aware of their growing interest in international affairs, translated foreign newspapers and then sold them to the French national press, local businessman, and the government.."

    pa se tamo kao mjerodvana nezavisna "stručnjakinja" spominje i Claire Wardle sa sveučilišta Brown u SAD-u.
    ovo je posbeno drsko i bezobrazno, jer Claire Wardle je i osobno članica iste mafije, koju ona brani.

    Ona je naime suosnivačica medijskog projekta globalističkog kulta "First Draft", kojega je osnovala 2015. zajedno sa tada poznatim aktivistom kulta, Eliotom Higginsom.
    First Draft je tada osnovan sa namjeron sa se bori protiv "dezinformacija" i "fake news".. A tada je u pitanju bio rat u Siriji. A iza svega toga, konce su vukli, tojest financirali ovu Claire Wardle i osnivanje First Drafta; Soroseva zaklada, Google, Facebook, Tviter, Zaklada Ford, kao i zloglasna zaklada Wellcome Trust, između ostalih.. Wellcome Trust je inače zajednom sa Gatesovom zakladom suorganizirao i onu vježbu korona pandemije 2019. kao i onu vježbu majmunskih boginja 2021. I Wellcome Trust je pored Gatesove zaklade , jedan od najvećih donatora za kriminalnu privatnu organizaciju WHO.

    evo linka sa mainstream vikipedije na francuskom (gdje se spominje i ova Claire Wardle):
    https://fr.wikipedia.org/wiki/First_Draft_News

    First Draft je dakle tada osnovan, sa ciljem da se suzbiju nezavisne vijesti o ratu u Siriji... Vijesti koje su izvještavale o koljačima ISIL.-a, kojih su sufinancirali i podpomagali SAD, Saudijska Arabija, Izrael, Turska, Francuska... itd..
    a to je za mainstrema sve bilo "fake news", oni su koljače ISIL-a nazivali pobunjenicima i borcima za slobodu, a Asada okrutnim diktatorom.. U First Draft uključeni su mnogi vodeći zapadani lažljivi mainstream mediji, kao Guardian, BBC, njemački ARD, Der Spiegel..itd itd,, može svatko vidjeti na portalu ove lupeške organizacije..

    A ovaj prdež, Eliot Higgins, suosnivač First Drafta , zajedno sa Claire Wardle, tad je bio stalno prisutan u mainstream medijima..
    Obični plaćenik, lažovčina na kvadrat, ali su ga mainstream mediji, njega i njegovu vlastitu organizaciju "Bellingcat", predstavljali kao nekakovog neovisnog istraživačkog novinara, koji je navodno pronalazio istinite informacije o Siriji, kao i događanjima u Ukrajini..
    Baš taj prdež Higgins je tada navodno pronašo dokaze, da je onaj malezijski avion MH koji se u kolovzu 2014. srušio u Ukrajini bio navodno oboren od strane proruskih pobunjeika, u istočnoj Ukrajini.,. I kakvi su to dokazi bili? smijurija. Prdež je sa socijalnih mreža i youtubea uzeo nekakve privatne snimke, crno-bijele, na kojima se skoro ništa ne vidi, i to je predstaviop kao dokaz, da je malezijski avion oboren ruskim raketama.

    Još veća sprdnja od ove Claire Wardle, je navodno nezavisni Danny Rogers suosnivač neprofitne organizacije Globalni indeks dezinformacija.
    Dakle njegova organizacija, Globalni indeks dezinformacija (Global Disinformation Index-GDI), je isto lopovsko sranye, globalističkog kulta, kao i ova "First Draft", od ove Claire Wardle. I First Draft i GDI su stvoreni od mafije da bi branila samu sebe.

    dovoljno je vidjeti na portalu GDI-ja, tko sve financira GDI..
    tu je cijela plejada maafijaša globalistiškog kulta, a među njima naravno, Soroseva zaklada Otvoreno društvo, NED-agresivno-cionistička organizacija ispostava CIA-e (koja sufinanira i Faktograf), Institut Charles Koch (milijardera Charlesa Kocha),, a tu je i ministartsvo vanjskih poslova i commonwealtha Velike Britanije-
    a tu su navedni i mnogi partneri GDI-ja, sve sama banda bliska WEF-u i Davosu

    Isto ovako, jadno, ljigavo i odvratno, prije skoro 3 godine, na početku plandemije, svi su pisali guzoulizivačke komentare za odbranu Gatesa..Kao po komandi.. Sjećam se neugodno ljigavog članka Ive Anića, bivšeg Feralovca, koji je tad na portalu RTL-a branio Gatesa, pa isto tako ljigavog članka Petra Stošića na Indexu, poznatog kao "Jihadi Perica", koji je prije 6-7 godina, po nalogu svojih gospodara branio koljače ISIL-a u Siriji kao borce za slobodu i napadao "diktatora" Asada. To mu je i donijelo posprdni nadimak na samom forumu Indexa, "jihadi perica".
    a na isti ljigavi način, svi; Jutarnji, Večernji, Index, Slobodna.. Novi list..itd, napali su Dejana Lovrena, tamo u svibnju 2020.. kada je Lovren na twiteru objavio, onu poruku o Gatesu, Bill igra je gotova,. ljudi znaju istinu.. sjećam se tada ovakvi sličnih članaka, kao sada ovi i odbranu WEF-a,. tada su svi pislai članke u odbranu Gatesa, a napali Lovrena da je otkačen, da širi teorije zavjere i da sluša "teoretičara zavjere" Davida Ickea.

    naravno da oni moraju braniti svaku agendu, svaku organizaciju i svaku ličnost globalističkog kulta, jer su i sami pripadnici mreže mainstrema medija, tog kulta..

    Index krije svoje vlasničke odnose, tojest krije se tko je vrhovni vlasnik.. naravno da firma i pojedinci, koji su navedeni u impressumu, nisu vrhovni vlasnici već samo posrednici. Ali se može sa vjerojatnom sigurnošću pretpostaviti da deda Soros daje lovu za Index..

    Vlasnik JL-a i ostalih tiskovina bivšeg Pavićevog propalog EPH-a, je Hanza Media, pokojnog masona i trilateralca Marijana Hanžekovića, Koju sada vodi njegova kći.. Međutim, moguće je da i ovdje postoji skrivena veća riba od Hanze media, koja je na vrhu vlasničke piramide...

    Portal net, kao i portal i tjednik Telegram su do prije nekoliko godina bili u vrhovnom vlasništvu američkog "investicijskog koncerna" "Warburg Pincus". poznate bankarske obitelji Warburg, koji su bili suosnivači FED-a.

    Portal net je sada u vrhovnom vlasništvu koncerna PPF Grupa, sa sjedištem u Nizozemskoj.
    dakle, najprije je vlasnik portala net, firma →RTL Hrvatska d.o.o. koja preko →CME pripada → PPF Grupi.

    PPF Grupa je koncern pokojnog češkog tajkuna, milijardera Petra Kellnera, koji je 2021. poginuo u padu helikoptera na Aljaci. Kellner je bio najbogatiji čovjek Češke, sa preko 17 milijardi dolara imanja, bio je dio zapadnog džet seta, a Roman Abramovič mu je bio veliki pajdaš.

    PPF grupa je preko koncerna → CME pa preko manje firme → RTL Hrvatska d.o.o. i vrhovni vlasnik RTL televizije.
    RTL televizija je do 2019. preko firme → RTL Hrvatska, kako je poznato bila u vlasništvu firme → RTL grupa, koja je pripadala koncernu → Bertelsmann, vrhovnom vlasniku hrvatskog RTL-a, i svih ostalih RTL-ova u drugim državama Europe.

    2019. veliki medijski koncern CME je prodan → PPF grupi, Prodao ga je vlasnik CME-a, Ronald Lauder, inače predsjednik Svjetskog židovskog kongresa. CME je ranije bio vlasnik Nove TV i mnogih drugih medija u istočnoj Europi.
    u veljači 2022. CME, tojest PPF kupuje → RTL Hrvatska d.o.o. a time i → RTL televiziju i portal →net.hr

    Inače, kada je poginuo Kellner, nekako u isto vrijeme poginuo je i francuski političar i tajkun Olivier Dassault, također pad helikoptera. Pripadnici Quanona i američki neovisni portali, tada su tvrdili, da su Kellner i Dassault, bili navodno dio sotonističke kabale, koja je pravia pedofilne rituale...,

VEZANO

najnovije