Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr
Bez računice
Kako donosi slobodnadalmacija.hr, prometni stručnjak prof.dr.sc. Željko Marušić drži da je odluka o primjeni nulte emisije CO2 za sve nove automobile „najveća prevara“ i da je odluka EU parlamenta „zapravo geopolitička odluka bogatih država koje imaju proizvodnju električnih automobila.“
Kako dodatno pojašnjava prometni stručnjak „njihova odluka nema nikakve veze s ekologijom, nego samo s njihovim interesima.“
Naime, odlukom Europskog parlamenta koji je glasovao s 340 glasova „za“ i 279 „protiv“ (21 suzdržanih) od 2035. godine više neće biti moguće kupiti novi automobil pogonjen benzinom ili dizelom.
„Ma kakav čisti zrak i nezagađeni okoliš! Da bismo napravili električni automobil, prvo moramo proizvesti litijsku bateriju, čija proizvodnja enormno zagađuje okoliš.
Proizvodnja samo jedne litijske baterije više će zagaditi okoliš nego jedan dizelaš u pet godina vožnje. Dalje, za proizvodnju električnog automobila potrebno je 20 do 30 kilograma bakra više nego za obični automobil, a i proizvodnja bakra jako zagađuje okoliš.
Na kraju moramo proizvesti i struju kojom ćemo puniti te naše nove električne ljubimce. Svako mjesto za brzo punjenje automobila treba od 150 do 200 kilovata (kW) snage, što znači po jednoj punionici trebaju dva do tri megavata (MW)“, decidirano je objasnio Marušić.
Prema Marušiću, ovakva odluka bi za Hrvatsku značila nužnost izgradnje „jedne nuklearne elektrane da nam proizvodi samo struju za električne automobile“ ili „bismo morali uvoziti električnu energiju iz BiH, koja godišnje na proizvodnju struje ‘sprži’ oko devet milijuna tona ugljena.“
„Kad se to sve skupa zbroji i oduzme“, poručuje Marušić, „onda postanemo svjesni da električni automobili zagađuju okoliš više nego dizelaši.“
Njemački ADAC je još 2018. godine dokazao da novi dizelski automobili pogonjeni motorima po normi Euro 6 ukupno manje zagađuju okoliš nego električni:
„Europski parlament, odnosno ovi koji donose ovakve odluke manipuliraju činjenicama. Odluka je dugoročno neodrživa i valja vidjeti što će biti za pet ili deset godina, kakvu će onda odluku donijeti ili će možda tražiti neke amandmane na ovakvu odluku, koja je tehnička blasfemija.“
Struja je već danas skuplja od dizela, pa kad se usporedi punjenje automobila i prijeđeni kilometri, profesor Marušić kaže da računica nije opravdana, te da je ova odluka bruxelleskih moćnika samo još jedno raslojavanje na bogate i siromašne.
„Električne automobile kupovat će bogati stanovnici bogatih država, koje mogu izgraditi električnu infrastrukturu i koje se žele riješiti ‘zagađenja’ i žele ga premjestiti u siromašnije države, gdje stanovnici ne mogu kupovati električne automobile.
Dakle, ovo s nultom emisijom CO2 čista je prijevara i premještanje zagađenja s bogatih na siromašne“, zaključuje Željko Marušić.
Marušić je čvrstog stava da se ovdje jedino i isključivo radi o interesu krupnoga kapitala i bogatih država (Francuska, Njemačka…), koje imaju proizvodnju automobila i kojima je lako građanima sufinancirati kupovanje električnih automobila jer će im se to ulaganje vraćati kroz njihovu proizvodnju. Ali nije to baš samo tako…
Naime, osim interesa krupnog kapitala, ovdje se radi većim dijelom o provedbi agende koju Klaus Schwab promovira pod parolom „Nećete posjedovati ništa i bit ćete sretni“, kojom će se nastojati prisiliti ljude na najam svega što sada imaju u posjedu, pa i automobila.
Provjeri/slobodnadalmacija.hr
Foto naslovnice: pixabay.com
P O D I J E L I !
Danas sam baš raspoložen za komentare. Upravo slušam ovo. Majke ti, stavite si ovo na barem 11:00 sati na vašem pojačalu, a može i glasnije:
https://music.youtube.com/watch?v=y-E7_VHLvkE&list=RDAMVMMkcumppLBXw