Nedjelja, 2 listopada, 2022
NaslovnicaNajnovijeŠkolski sustav po mjeri vladajućih

Školski sustav po mjeri vladajućih

5
(9)

Učite djecu pravim znanjima

Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr

Kolika je površina Sjeverne Amerike u km2 na dvije decimale? Koje godine se odvila bitka kod Issusa? Udaljenost Zemlje od Sunca?

Ukoliko ne znate odgovore na ova pitanja vjerojatno nećete izgubiti školsku godinu, već ćete možda imati ocjenu niže ili tek lošiji rezultat na nekom kvizu znanja. S druge strane, teško da bez ovog znanja nećete preživjeti i uspjeti u životu.

Kako i kad se sadi krumpir? Kako se može pročistiti onečišćena voda? Što trebamo jesti i koje minerale uzimati kako bismo ostali zdravi i jakog imuniteta? Kako postići ekonomsku i energetsku neovisnost?

E, bez ovih znanja sigurno nećete preživjeti ukoliko se iz nekog razloga zatvore svi supermarketi, ljekarne ili banke, „sruši“ sveznajuća mreža svih mreža, onečisti voda u vodovodnom sustavu ili bunaru, nestane struje ili se nađete izgubljeni u divljini.

Zašto onda djecu ne učimo ovim znanjima u sklopu školskog sustava? Mijenjaju se udžbenici, ministri, donose kurikularne reforme, ali sustav javnog školstva uvijek ostaje isti i još uvijek se potiče učenje besmislenih podataka napamet, dok se prava znanja ostavljaju po strani.

Razmislite li dublje, to je vrlo logično. Cilj sustava obrazovanja nije da nauči čovjeka osnovnim životnim vještinama koje su mu neophodne da postane neovisan, već suprotno, da ga učini što ovisnijim. U protivnom, kakvu korist od vas bi imala prehrambena i farmaceutska industrija ili bankarska tvrtka. Žele vas što ovisnijima, bolesnijima i siromašnijima!

Školski sustav je samo još jedan od alata u službi indoktrinacije i porobljavanja ljudi od strane vladajuće klase. Škole nas ne uče gotovo ničemu važnom za život, a pogotovo nas ne uče da razumijemo tko zapravo upravlja našom realnošću i kakav je to jezik simbola kojim se oni služe u cilju lakšeg vladanja.

Poželjna znanja i obrasci ponašanja koja se potiču i stimuliraju su ona koja u konačnici vode k tome da, kad stasamo kao radno sposobni ljudi, budemo njihovi što bolji i poslušniji zaposlenici. Ne stimulira se kritičko promišljanje, individualnost i samostalnost u radu koje bi moglo dovesti do razvoja poduzetničkog duha i neovisnosti.

Što ste obrazovaniji, stupanj indoktrinacije i udaljenosti od stvarnosti je sve veći i ukoliko nemate svjesnost o tome, jedino što posjedujete je zapravo samo ogroman opseg napamet naučenih stvari. Stvari o kojima nikada niste stigli kritički razmisliti, a kamoli da ste ih provjerili u praksi, već ste ih prihvatili „zdravo za gotovo“.

Definicija intelektualca je racionalno i kritičko promišljanje o stvarima i donošenje vlastitih zaključaka, a ne ponavljanje napamet naučenih dogmi i teorija.

Značenje pojma Teorija je filozofskog karaktera i predstavlja apstraktno, uopćeno znanje o nekom problemu koje je rezultat traganja za istinom. Razmislite li malo bolje, teorija je zapravo gotovo ništa, jer ukoliko nešto nije dokazano onda može i ne mora biti istina. A koliko toga je bazirano na teorijama?

Jedan od očiglednih primjera lošeg stanja u školstvu je devalvacija ekonomista i pravnika, a što se ogleda u enormnom broju ovih „stručnjaka“ na tržištu rada s jedne strane i katastrofalnom stanju u gospodarstvu i pravosuđu, s druge strane.

Vrijeme je da shvatimo kako stvari zapravo stoje, te da sebe i svoju djecu podučimo pravim znanjima i radikalno reformiramo školski sustav kao nadogradnju osnovnim znanjima!

Ocijenite članak

Kliknite na srce za ocjenu!

Prosječna ocjena 5 / 5. Ukupno glasova: 9

Zasad nema glasova! Budite prvi tko će ocijeniti članak!

VEZANO

najnovije