Nedjelja, 8 rujna, 2024
NaslovnicaWake upWEF kaže da ljudi nemaju pravo posjedovati vlastite automobile

WEF kaže da ljudi nemaju pravo posjedovati vlastite automobile

Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr

„Hodaj ili dijeli“

Svjetski ekonomski forum Klausa Schwaba objavio je da ljudi nemaju pravo posjedovati vlastiti automobil i da umjesto toga mogu “hodati ili ga dijeliti”. Prema WEF-u, previše ljudi posjeduje vlastita vozila i ova se situacija mora ispraviti tako da se njihova cijena izbaci s tržišta.

Tisuće privatnih zrakoplova lete u Davos svake godine na godišnji summit WEF-a, ali prema Klausu Schwabu obični ljudi ne bi trebali posjedovati vlastiti automobil.

dokumentu koji je objavio WEF, elite iz Davosa tvrde da zajedničko korištenje automobila mora postati dio “kružnog pristupa” kako bi se smanjila globalna potražnja za plemenitim metalima i fosilnim gorivima.

- Advertisement -

Globalne elite u Ženevi sada upućuju svoje mlade globalne vođe ugrađene u vlade diljem svijeta da previše ljudi posjeduje privatna vozila i da ih se mora izbaciti s tržišta velikim povećanjem cijena goriva.

Navodeći činjenicu da se “prosječan automobil ili kombi u Engleskoj vozi samo 4% vremena“, WEF tvrdi da to znači da ljudi u razvijenim zemljama ne bi trebali imati pravo posjedovati vlastiti automobil. Ljudi bi trebali prodati svoj automobil i pješačiti ili dijeliti ga jer su “platforme za dijeljenje automobila kao što su Getaround i BlueSG već iskoristile tu priliku da ponude vozila u kojima se plaća po satu korištenja.”

Vezano: WEF poziva na ukidanje privatnih automobila

I ne radi se samo o automobilima.

Kraj privatnog vlasništva je ključan, prema WEF-u, i može se primijeniti na sve, od automobila do privatnih domova, pa čak i načela gradskog dizajna.

Proces dizajna koji je usredotočen na ispunjavanje temeljne potrebe umjesto na dizajn za kupnju proizvoda temeljan je za ovu tranziciju”, navodi WEF. 

Ovo je način razmišljanja potreban za redizajniranje gradova kako bi se smanjila privatna vozila i druga uporaba.”

- Advertisement -

Čini se da dio “kružnog pristupa” još više podiže već vrtoglavo visoke cijene plina.

U članku objavljenom ranije ovog mjeseca, WEF je uputio poziv svojoj legiji mladih globalnih vođa, navodeći da cijene plina s kojima smo se susretali 2022. godine jednostavno nisu dovoljno visoke. Kao da obični ljudi ne trpe dovoljno boli na benzinskoj crpki, Klaus Schwab tvrdi da su trenutne cijene jako “podcijenjene”.

Članak WEF-a je kompliciran i neiskren, ali u osnovi poziva na ukidanje svih poreznih olakšica za proizvodnju nafte, plina i ugljena – zajedno s višim porezima. Ova ideja nije nova. U osnovi je to ista ideja kao i određivanje cijene fosilnih goriva na temelju njihovog sadržaja ugljika. Zbog toga bi plin postao nepriuštiv luksuz za veliku većinu stanovništva.

NA stranicama WEF-a stoji:

„Prvo, vodeće demokracije trebale bi se složiti da prekinu s niskim cijenama fosilnih goriva, što je glavni čimbenik koji sprječava prijelaz na čistu energiju. Preniske cijene povezane s proizvodnjom i spaljivanjem ugljena, nafte i plina iznosile su 5,9 milijardi dolara ekonomskih troškova u 2020. Gotovo četvrtina tih gubitaka – 1,45 milijardi dolara – dogodila se u 48 velikih i manjih demokracija.

Vodeće demokracije G20 trebale bi se kolektivno obvezati na postupno ukidanje troškova i poreznih olakšica za proizvodnju i potrošnju fosilnih goriva. Također bi trebali postupno uvesti učinkovitije određivanje cijena fosilnih goriva putem poreza ili dozvola kojima se može trgovati kako bi pokrili troškove lokalnog onečišćenja zraka, globalnog zatopljenja i drugih gospodarskih šteta. Svjetski gospodarski forum: “Prijelaz na zelenu energiju ključan je kako za rješavanje klimatskih promjena tako i za stvaranje održivih gospodarstava. Evo zašto”

- Advertisement -

Postoje još tri odredbe o kojima možete pročitati na web stranici WEF-a, a sve bi uvelike povećale cijenu fosilnih goriva. WEF to opravdava ovom izjavom:

„Odgađanjem prijelaza na čistu energiju, vodeće demokracije čine svoja gospodarstva ranjivijima kontinuiranim oslanjanjem na fosilna goriva. Zajedničko djelovanje u poticanju zelene tranzicije nije samo dobro za klimu, već je i ključno za zaštitu demokracije.“

Ključna točka u posljednjoj izjavi Klausa Schwaba je da su fosilna goriva trenutno “podcijenjena”. Naravno, potrošači trenutno plaćaju “tržišnu cijenu” za ova goriva, a očito je “tržišna cijena” preniska za WEF.

To nas dovodi do velikog pitanja. Koliko će proći – tjedni, dani, mjeseci – prije nego što vidimo da vlade poduzimaju regulatorne mjere kako bi se uskladile s ovom uredbom WEF-a?

Provjeri/newspunch.com

Foto naslovnice: screenshot

P O D I J E L I !

Provjeri

Spremni za istinu?

Svidio vam se članak? Trebamo i vašu pomoć da nastavimo iznositi istinu!
VEZANO

najnovije