Zapratite nas na Telegramu: https://t.me/provjeri_hr i YouTube: https://www.youtube.com/@provjeri_hr
Trovanje s neba
O ovoj temi već jako dugo pišemo (u tražilicu portala samo upišite ključnu riječ “chemtrails”). I dok se neki pomaci u svjesnosti ljudi vrlo jasno vide, većina i dalje odmahuje rukom na spomen povezanosti tragova aviona, „klimatskih promjena“, HAARPA, „toplinskih kupola“, žutog neba „saharskog pijeska“, neuspijevanja plodova zemlje, raznih bolesti ljudi, životinja i biljaka, te još koječega…
Britanski youtuber Richard Vobes prošlog je tjedna postavio vrlo važna pitanja o chemtrailsima dvojici pilota koji su provodili njihovo dubinsko istraživanje. Kako bi se zaštitila njihova anonimnost, dva pilota su za intervju imenovana Eves i Russ.
Eves, trenutno smješten u Belgiji, bio je komercijalni pilot više od 25 godina, te je proputovao čitavu Europu, Ameriku, Kanadu, Bliski istok, a chemtrails je počeo primjećivati prije otprilike 10 godina.
Russ je svoju karijeru u zrakoplovstvu započeo u vojsci prije nego što je postao komercijalni pilot. Trenutno leti u Velikoj Britaniji i Europi.
Eves kaže da kemijski tragovi vode prema planu depopulacije, do Svjetske zdravstvene organizacije i Svjetskog ekonomskog foruma, a među glavnim sponzorima je Bill Gates. Prema Russu, chemtrail program ide duboko, a uključena su tijela za ograničenja i kontrolu međunarodnog zračnog prostora, kao i tijela za vojno i civilno zrakoplovstvo.
Geoinženjering je kontroverzna znanost manipuliranja klimom u svrhu „borbe protiv klimatskih promjena koje je uzrokovao čovjek“. Postoji nekoliko vrsta geoinženjeringa, kao što je upravljanje sunčevim zračenjem (SRM) ili solarni geoinženjering, te ubrizgavanje aerosola u stratosferu (SAI) ili geoinženjering stratosferskog aerosola (SAG) koja uključuje raspršivanje aerosola u pokušaju da se odvrate sunčeve zrake. Ovo su primjeri onoga što se često naziva kemijskim tragovima ili chemtrailsima.
Što prskaju i zašto?
Po cijeloj Europi rađeni su testovi na uzorcima taloga koji su ostali na automobilima i krovovima. Masenom spektrometrijom nekoliko je laboratorija potvrdilo da su glavni sastojci barij, stroncij, aluminijev oksid, razna mikroplastika, do 2% urana i grafen oksid.
“Ovo su obično osnovni elementi onoga što prskaju, a barij i stroncij su dokazano kancerogeni”, rekao je Eves, te dodao:
“Otkrili smo da u Europi oko dvije trećine kemikalija dolazi iz Amerike, a oko trećina kemikalija dolazi iz Indije. Postoje razne tvrtke koje ih dovode; vojska za koju također vjerujemo da ih dovodi. U Belgiji vojska prska već neko vrijeme. Zapravo, vojska prska mnogo dulje od civilnih operatera.”
Opravdanje za to, kažu oni – globalisti Novog svjetskog poretka – je zatamniti Sunce jer je to klimatska promjena, ili kako god to žele nazvati, i podmuklo otrovati sve. To je program depopulacije, sve vodi tome. To vodi do Svjetske zdravstvene organizacije, vodi do Svjetskog ekonomskog foruma, a glavni igrači koji to sponzoriraju su Zaklada Billa Gatesa i razni drugi.”
Eves smatra da je ovaj program uključen u Agendu 2030 i Agendu 21 UN-a, te da je dobro dokumentiran u agendi Johnsa Hopkinsa, dok Russ prisnažuje tvrdeći da se nalazi i u Pariškom sporazumu o klimi iz 2015., kojim su se sve države članice obvezale provoditi geoinženjering na temelju prevare o razinama CO2.
Chemtrailsi nisu samo zločini protiv čovječanstva, već su i zločini protiv svijeta prirode.
„Kemikalije iz chemtrailsa dospijevaju i u travu koju životinje jedu“, kaže Eves, te nastavlja: „Razgovarali smo s mnogo farmera … iz Belgije i mnogi tamošnji farmeri prijavljuju razne probleme sa životinjama, posebno novorođenim životinjama, poput janjadi. Počinje utjecati na sve. I to je podmuklo.”
Kad aluminij dospije u tlo, ubija sav biljni svijet od korijena prema gore, a poznato je da aluminijev oksid potiče Alzheimerovu bolest kod ljudi. Prema Geoengineering Watchu, prije 10 godina već se moglo vidjeti da populacije pčela pate od loših učinaka chemtrailsa.
“Dokazano je da pčele imaju toliko aluminija u svom sustavu da dobiju oblik Alzheimerove bolesti”, kaže Russ, te nastavlja: “Ako pčele izumru, i usjevi će nestati, što i je dio ovog plana i programa, jer će nastati problemi s opskrbom hranom.”
Danas postoje na stotine patenata geoinženjeringa, a glavni sponzori su Gatesove i Soroševe zaklade.
Po pitanju tehnologije ispuštanja ovih metalnih čestica, Eves kaže da se veliki dio ovih prskanja provodi posebnim vanjskim mlaznicama i nije vezano uz ubacivanje posebnih sastojaka u samo gorivo zrakoplova. Ove metalne čestice koje se raspršuju na oko 3 do 4,5 km visine rade zajedno s HAARP-om.
“HAARP je visoke frekvencije, ali oni koriste tisuće vata tako da utječe na ionosferu. A budući da su metalne čestice već u ionosferi, mogu uzrokovati različite tlakove ili toplinske kupole, kako to nazivaju, koje zatim manipuliraju mlaznom strujom, koja zatim pokupi više vode jer ima duži put nad morem. Zatim sruše toplinsku kupolu, a mlazna struja tada dolazi iznad Europe i imamo povećanje količine oborine dva do tri puta više od normalne”, objasnio je Eves.
Nadalje, Russ objašnjava da postoji određeni uzorak u tragovima koji pokazuje kada je HAARP uključen (slika ispod). U meteorološkom smislu, ovakvo nebo je uzrokovano frekvencijskim valovima u gornjoj atmosferi.
Koji zrakoplovi su uključeni u ove operacije?
Eves kaže da se radi o kombinaciji komercijalnih letova i posebno prilagođenih zrakoplova koji vrše prskanje, te da u Europi postoji tvrtka koja isporučuje i iznajmljuje teretne zrakoplove pod nazivom ASL raznim tvrtkama diljem Europe, teretnim kompanijama koje se zatim prijavljuju za konverzije koje je prilično jednostavno izvesti.
U principu se radi, kaže Eves, o ugrađivanju tzv. sustava „roll-on roll-off” koji zapravo predstavlja palete s pumpom, ožičenjem i spremnikom s kemikalijama. U neke zrakoplove se ugrađuju i stalni spremnici, a Uprava za civilno zrakoplovstvo u svakoj zemlji mora odobriti ove sustave.
Na pitanje znaju li piloti što rade, Eves odgovara: “Da, znaju. 100%”, a opravdanje pronalazi u činjenici da su ove kemikalije klasificirane kao opasna roba, te kapetan mora imati NOTOC, odnosno obavijest za kapetana gdje će biti navedeno gdje se nalazi opasna roba u zrakoplovu.
Prema Evesu, piloti, zemaljska posada i inženjeri su obično bivši vojnici koji su potpisali dokument o službenoj tajni, dok proizvođači i dobavljači kemikalija vjerojatno ne postavljaju previše pitanja.
Tko još zna za to?
Russ je rekao da, iako je teško znati koliko zrakoplova radi u bilo kojem trenutku, ono što je jasno jest da oni rade prema određenom obrascu, pod kontrolom međunarodnih civilnih i vojnih službi za zračni promet.
„Plan leta se podnosi kako bi znali rutu, visinu, brzinu i smjer kojim će letovi ići prije nego što zrakoplov poleti. Zrakoplovi se tada blokiraju tako da nisu vidljivi na uređajima za praćenje leta uživo, kao što je Radar 24. Vojni i civilni kontrolori očito mogu vidjeti zrakoplove iz sigurnosnih razloga, ali aplikacije ne dopuštaju javnosti da ih vidi ”, objašnjava Russ.
Za obranu zemalja od napada postoji međunarodni sustav – Uzbuna za brzo reagiranje (QRA), kojeg NATO naziva NATO air policing sustav, a Amerikanci NORAD. Ako zrakoplov, iz bilo kojeg razloga, nestane s radarskog sustava ili izgubio radio kontakt s kontrolorom, pokreće se sustav QRA koji uključuje podizanje borbenih zrakoplova.
“To znači da zrakoplovi koji raspršuju chemtrails imaju dopuštenje za let jer ratna zrakoplovstva ne bivaju uzbunjena. Tako duboko ide ta cijela stvar i pokazuje uključenost brojnih međunarodnih organizacija, vojski i kontrole zračnog prostora”, kaže Russ
Što javnost može učiniti?
Prema Evesu, jako je puno stvari koje javnost može učiniti. Postoji mnogo web stranica na kojima ljudi mogu objavljivati fotografije i informacije kako bi pomogli u prikupljanju dokaza. Zrakoplovi koji ispuštaju chemtrails lete između 3 i 4,5 km visine i lete prilično sporo, te nisu na aplikacijama za praćenje letova.
Ako imate dobar fotoaparat, teleobjektiv ili čak telefon, fotografirajte zrakoplov uz bilježenje lokacije, datuma, vremena i smjera leta.
Ako primijetite bilo kakvu neuobičajenu opremu dok ste u zračnoj luci, zabilježite je. Bilo bi jako korisno ako poznajete nekoga tko radi u zračnoj luci i možete ga zamoliti da zapiše bilo kakvu neobičnu opremu ili aktivnost.
Prskanje se događa i nad morem, gdje se avion spušta i do 1,5 km visine.
Također, može se koristiti tehnika ubrzane fotografije tijekom jednog ili nekoliko sati, uz obvezno stavljanje vremenske oznake, kako bi se prikazalo nebo od vremena prskanja iz aviona i razvoj chemtrailsa. To će pomoći u podizanju svijesti.
Vrlo je važna činjenica da se od nas nije tražio informirani pristanak za ovo raspršivanje kemikalija po nebu. Također, kontaktirajte zastupnike u parlamentu svojih zemalja i dajte im jasno do znanja kako želite da vode kampanju protiv chemtrailsa ili da barem pokrenu to pitanje.
Provjeri/expose-news.com
Foto naslovnice: pixabay.com
P O D I J E L I !